نمایش "گرفتار شدن باز در لانه جغدان"، به کارگردانی محبوبه بیات، یکشنبه، 5 آبان ماه، ویژه عکاسان انجمن عکاسان خانه تئاتر و خبرگزاری ها به صحنه می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، این اثر نمایشی، که از  دوشنبه، 6 آبان ماه، اجرای خود را در کارگاه نمایش آغاز خواهد کرد، یکشنبه، 5 آبان، ساعت 18:15 میزبان عکاسان انجمن عکاسان خانه تئاتر، خبرگزاری ها و سایت های مرتبط خواهد بود. این در حالی است که در طول اجرای این نمایش، روابط عمومی تئاتر شهر و گروه نمایش پذیرای هیچ عکاسی نخواهد بود.

متن این نمایش برگرفته از مثنوی معنوی و خوانشی از محبوبه بیات است. علاوه بر کارگردانی، تنها بازیگر این نمایش نیز هست.

«گرفتارشدن باز...» کاری از گروه تئاتر «بی‌بی» است و عوامل اجرایی آن عبارت اند از: فرهاد شریفی (دستیار، برنامه‌ریز و مشاور کارگردان)، فرشاد منظوفی‌نیا (طراح صحنه و حرکت)، امید بلوچ‌خسروی (آهنگساز و نوازنده تار)، مصطفی ثامنی (نوازنده دف)، سعید میرزاحسینی (نوازنده نی)، سهیلا تیلاوی (مدیر صحنه)، آذین محمدعلی (منشی صحنه)، ماریا حاجی‌ها (طراح گریم و اجرا)، بابک شاه‌علیزادگان (طراح نور)، هادی نوید (عکاس)، مریم زارعی (طراح پوستر و بروشور) و احمدرضا حجارزاده (روابط‌عمومی).

علاقه مندان برای تماشای این اثر، می‌توانند هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت 18:15 به کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر مراجعه کنند و برای رزرو بلیت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09371040972 تماس بگیرند. مدت‌زمان نمایش 45 دقیقه و بهای بلیت آن 8 هزار تومان است.

انتهاي پيام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.