رییس سابق بانک مرکزی گفت: همه گفته هایم درباره صندوق ارزی و صندوق توسعه ملی مستند است و این موضوع را کسی نمی تواند انکار کند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،رییس سابق بانک مرکزی گفت: همه گفته هایم درباره صندوق ارزی و صندوق توسعه ملی مستند است و این موضوع را کسی نمی تواند انکار کند.


محمود بهمنی در گفتگو با ایران خبر، درباره واکنشها نسبت به اعلام موجودی صندوق ذخیره ارزی گفت : من تنها در این باره شفاف سازی و اطلاع رسانی کردم و گفته هایم در پاسخ به هیچ شخص خاصی نبود ، اما عده ای به دنبال شلوغ بازی هستند و این گفته های من را به موضوعات دیگری ربط دادند .

وی در ادامه گفت : به صراحت اعلام کردم که موجودی صندوق ذخیره ارزی بالای 100 میلیارد دلار است و صندوق توسعه هم 34 میلیارد دلار موجودی دارد ، ضمن آنکه ذخیره طلای کشور هم مناسب است ، من هیچ صحبتی درباره مسائل ریالی نداشتم و باید در مورد بدهی های ریالی وزیر اقتصاد دولت آقای احمدی نژاد پاسخگو باشد ، اما بالافاصله بعد از اطلاع رسانی ارزی من آقایان مسائل دیگری را که هیچ ارتباطی به گفته های من نداشت وسط کشیدند .

آخرین رییس بانک مرکزی در دولت احمدی نژاد گفت :  عده ای تنها به دنبال این هستند که مسائل گذشته کشور را بد جلوه دهند .

بهمنی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره سیاستهای فعلی دولت در زمینه ارز چیست ، گفت : اجازه بدهید من در فرصتی مناسب به این موضوع بپردازم ، الان هر اظهار نظری کنم تشنج ایجاد می شود .

برچسب ها: ارز ، شلوغ بازی ، بهمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار