رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به رویکرد این سازمان در دولت جدید گفت: پیشگیری از مشکلات روحی و روانی رویکرد بهزیستی در دولت یازدهم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد همایون‌ هاشمی با اعلام این خبر اظهار کرد: كساني كه از ماده27 قانون فرزندخواندگي اشكال مي‌گيرند، قانون را نخوانده‌اند. چون اصل در قانون بر ممنوعيت رابطه‌ زوجيت است.‌

هاشمي افزود: قانون جديد فرزندخواندگي، قانونی كامل و فاخر است كه بسياري از نيازهاي سازمان بهزيستي و مشكلات كودكان بي‌سرپرست و بدسرپرست را برطرف مي‌كند.

وي درباره رويكرد بهزيستي در دولت جدید گفت: از سال گذشته، بازنگري در سياست‌ها و برنامه‌هاي سازمان را آغاز كرديم كه از مفاهيم محتوايي شروع شد و امسال به بخش فعاليت‌ها رسيده‌ايم.

رئيس سازمان بهزيستي كشور اظهار کرد: با توجه به تمام جوانب، با حضور استادان و كارشناسان خبره، يك برنامه‌ پنج‌ساله‌ جامع و كامل براي بهزيستي طراحي شده كه منطبق با سندهاي بالادستي و برنامه‌ پنجم كشور است.

وي گفت: يكي از رويكردهاي اصلي بهزيستي در اين دولت، پيشگيري از مشكلات روحي و رواني جامعه‌ هدف بهزيستي است كه با توجه به مشكلات موجود، زمينه‌ افسردگي دارند و در معرض آسيب‌هاي زيادي هستند.


برچسب ها: رویکرد ، روانی ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.