یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با اسقبال چشمگیری کشورهای خارجی بویژه کشورهای اروپائی مواجه شده است و تاکنون شرکت ها و نمایندگانی از 18 کشور جهان در آن حضور قطعی یافته اند .

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری؛ در این نمایشگاه بزرگ بین المللی که از 6 تا 9 آبان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود ، بیش از 400 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند

آلمان ، جمهوری چک ، دانمارک ، سوئیس ، بلژیک ، اسپانیا ، انگلیس ، هنگ کنگ ، فرانسه ، ژاپن ، ایتالیا ، ترکیه ، روسیه ، کره جنوبی ، چین ، لهستان ، تایوان و هلند کشورهای حاضر در یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری هستند.

در یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری ؛ انواع ناوگان حمل و نقل عمومی ، انواع اتوبوس های شهری ، واگن قطارهای مترو ، لوکوموتیو ، خودروهای سنگین و تجاری ، وسایل نقلیه سبک و سنگین ، ماشین آلات عمرانی ، ماشین آلات راه سازی ، تجهیزات ایمنی و راه سازی ، خدمات حمل و نقل ، صنایع ریلی توسعه زیربناهای حمل و نقل ، جایگاههای سوخت رسانی ال پی جی و سی ان جی ، جرثقیل ، بالابر و آسانسور، ماشین آلات خدمات شهری ، سیستم های مخابراتی و ماهواره ای ، عمران شهری ، ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی ، بازیافت و مدیریت پسماند ، تجهیزات فضای سبز و پارک ها و دیگر صنایع و خدمات مرتبط ، ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

دکتر سید علی اعتدالی رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه؛از افزایش سالانه استقبال کنندگان نمایشگاه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت : سال گذشته بیش از 40 هزار بازدید کننده تخصصی از این نمایشگاه بازدید کردند و پیش بینی می شود امسال با حدود 25 افزایش ، تعداد بازدید کنندگان یازدهمین نمایشگاه ، به بیش از 50 هزار بازدید کننده تخصصی افزایش یابد .

وی افزود : قرار است چند هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای منطقه از جمله عراق ، افغانستان ، ارمنستان و ترکیه از یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری تهران بازدید و با شرکت های ایرانی برای انعقاد قراردادهای تجاری، وارد مذاکره شوند .

دکتر اعتدالی با بیان اینکه یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری ، در فضائی به مساحت بیش از 35 هزار متر مربع و در سالن های 6- 7-8-9-10-11-12 و 13 و فضای باز نمایشگاهی برگزار می شود، افزود : این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی از جمله همکاری و حمایت شهرداری تهران برگزار خواهد شد و قرار است همه مسئولان و مدیران شهرداری های سراسر کشور نیز از آن بازدید کنند .

رئیس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری، گفت : برگزاری دو همایش و 5 کارگاه تخصصی و آموزشی از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است .

وی معرفی دستاوردهای نوین ، ظرفیت ها و توانمندیهای شرکت ها ، نهادها و سازمان های داخلی و خارجی ، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات ، آشنائی با الگوهای موفق جهانی در عرصه حمل و نقل ، فراهم نمودن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و بهبود وضعیت محیط زیست در کلان شهرها و بهینه سازی مصرف سوخت کشور را ؛ مهمترین اهداف برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری بیان کرد .

علاقمندان جهت دریافت اطلاعات جامع تر یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری ، می توانند به سایت www.avin-co.ir مراجعه و یا با شماره های 22020248 تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار