مبلغ بوسنایی با بیان اینکه با تاثیرپذیری از شخصیت حضرت زهرا(س) حجاب را برگزیدم گفت: اعضای خانواده‌ام با این تاثیرپذیری شیعه شدند.

آیدا یاشرویج مبلغ خارجی در محضر حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : در یک خانواده مسلمان سنی متولد شدم و دارای شش خواهر و سه بردار که فرزند اول خانواده هستم.

وی ادامه داد: مسلمان بودن خانواده چندان در من اثر نداشت و با وجود اینکه در خانواده مسلمان به دنیا آمدم توجه جدی به رعایت حجاب نداشتم.

یاشرویج ادامه داد : از 10 سالگی بازیگر تئاتر بودم و از طرف خانواده محدودیتی برای حضور در کارهای فرهنگی برای من ایجاد نشده بود.

مبلغ بوسنی هرزگوین ادامه داد: حضور در کارهای فرهنگی و تئاتر به طور اتفاقی مرا به مراسمی که به مناسبت برزگداشت حضرت زهرا(س) برگزار شد سوق داد و تحت تاثیر این شخصیت بزرگوار قرار گرفتم و بعد از آن حجاب را در زندگیم انتخاب کردم.

وی تصریح کرد: بعد از مدتی با یک جوان شیعه مذهب بوسنی آشنا شدم و بعد از ازدواج با او من نیز مذهب شیعه را انتخاب و پذیرفتم.

مبلغ بوسنی هرزگوین با بیان اینکه به همراه من سه خواهر و یک برادرم نیز شیعه شدند، افزود: یک خواهر و یک برادر شیعه من در حال حاضر در ایران زندگی می‌کنند.

یاشرویج با اشاره به اینکه الان به مدت شش سال من و همسرم نیز در قم زندگی می‌کنیم، تصریح کرد : بعد از ازدواج برای ادامه تحصیل به قم مسافرت کردیم و اکنون در رشته روان‌شناسی و معارف اسلامی مشغول به تحصیل در حوزه علمیه قم هستم./ز


برچسب ها: تحت ، تاثیر ، شخصیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.