استاندار مازندران خواستار مشارکت بیشتر سرمایه‌گذاران و استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها برای ارتقا وضعیت مازندران شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، ربیع فلاح‌جلودار در نشست با سید محمد پژمان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با پیگیری روند اجرایی پروژه‌های استانی در مجموعه سازمان ملی زمین و مسکن، خواستار ارائه راهکار و مساعدت‌های لازم برای برون‌رفت از توقف پروژه‌های ناشی از کمبود منابع شد.

استاندار مازندران در دیدار با سعید ایزدی معاون وزیر و رئیس شرکت عمران و بهسازی شهری نیز بر احیا و بهسازی بافت فرسوده شهرهای استان و توانمند‌سازی سکونتگاه‌های غیررسمی با مشارکت استان و شهرداران تاکید داشت.

فلاح در نشست با علی نورزاد معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و نقل کشور با اشاره به سفر و بازدید اخیر اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های مازندران، بیان داشت: عملیات اجرایی پروژه‌های شرکت ساخت و توسعه در استان به‌ویژه در محور مواصلاتی قائمشهر - سوادکوه و کمربندهای ساری و بابل تسریع شود.

استاندار مازندران در دیدار با محمدجعفر علی‌زاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی به بیمارستاهای در حال احداث استان در چهار شهر تنکابن، قائمشهر، ساری و بهشهر اشاره کرد و افزود: با مشارکت سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی روند اجرایی این پروژه‌ها نیز تسریع یابد./ز


برچسب ها: ارتقای ، وضعیت ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.