امروز "شنبه 4 آبان ماه 92"؛

"بارش"ها در بخش‌های شمال غربی تشدید می‌شود / دمای "تهران" 12 درجه بالای صفر

سامانه بارشی، طی امروز و فردا نیمه غربی، بخش‌هایی از مرکز و به تدریج دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر و فردا شمال شرق کشور را نیز تحت تاثیرقرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "شنبه 4 آبان ماه 92" اعلام شد، براساس آخرین نقشه های هواشناسی، یک سامانه بارشی از اواخر روز گذشته از شمال غرب وارد کشور شده که پیامد آن افزایش ابر، بارش باران، وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف است بنابراین طی امروز و فردا نیمه غربی، بخش هایی از مرکز و بتدریج  دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر و فردا شمال شرق کشور را نیز تحت تاثیرقرار می دهد.



بنابراین گزارش، طی امروز در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، لرستان و شمال ایلام سبب بارش باران و وزش باد می شود و فردا در این مناطق دمای هوا کاهش می یابد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، نیمه ابری تا ابری و بارش باران پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 17 درجه و در کمترین حالت به 7 درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 12 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار