رئیس سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص مشکل پول خرد تاکسیرانان گفت:در تعداد کمی از تاکسی ها دستگاه پرداخت الکترونیکی را نصب کرده ایم.

 میثم مظفر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برای توسعه پرداخت الکترونیکی و نصب دستگاه های آن در تاکسی ها باید بتوانیم با بانک ها و سایر شبکه های موجود در این زمینه هماهنگ کنیم.
 
وی افزود: مشکل پول خرد در تاکسی ها بابت پرداخت کرایه تاکسی در سال های قبل خیلی مطرح بود ؛ اما هم اکنون نرخ برچسب روی تاکسی ها این معضل را حل کرده است.
 
رئیس سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه بیان داشت: این مسئله در میان تاکسی های گردشگری که در تهران با تاکسی متر کار می کنند خیلی مطرح است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: برنامه های جدیدی که در این سازمان به دنبال آن هستیم مقوله فرهنگ سازی در حمل و نقل با تاکسی و بحث فنی تاکسی ها است.
 
میثم مظفر در ادامه بیان کرد: موضوعات تاکسی و نگاه هایی که به آن می شود باید آموزشی شود و چنانچه تاکسیرانان آموزش لازم را ببینند ما راهکارهایی برای اصلاح رفتارها و ارتقا عملکرد آنها در مرکز آموزش ترافیک شهر تهران در نظر گرفته ایم./  
 
برچسب ها: مشکل ، پول ، خرد ، تاکسی ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار