تور کنسرت های اروپایی گروه «سپید و سیاه» به مدیریت پیمان میرآقاسی و خوانندگی وحید تاج که پیش از این در شهرهایی چون استکهلم و اوپسالا برگزار شده بود، امشب(4 آبان) با اجرا در برلین ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران(نای)، "پیمان میرآقاسی"  گفت: گروه سپيد و سياه امشب ٢٦ اكتبر(٤آبان) به همت كارگاه موسيقى شرق و غرب و با آواز وحيد تاج در سالن شهردارى ويلمرزدورف شهر برلين آلمان به روى صحنه خواهد رفت. 

مدیر اجرایی گروه سپید و سیاه در ادامه افزود: اين گروه هفته گذشته اجراهايى در شهر هاى استكهلم و اوپسالا در كشور سوئد داشته است كه مورد استقبال علاقه مندان به موسيقى ايرانى واقع شده است.

وی همچنین عنوان کرد: در اين كنسرت ها قطعاتى از آلبوم«از روزگار رنگ آميز» با آهنگسازى و نوازندگى كورش دانايى، سورنا صفاتى و مريم رضايى نژاديان به همراه مريم خدابخش و پيمان ميرآقاسى اجرا شده است. 

میرآقاسی ادامه داد: آلبوم «از روزگار رنگ آميز» توسط شركت فرهنگى نغمه هزار دستان، زمستان سال جارى در فروشگاه هاى معتبر عرضه محصولات فرهنگى و هنرى ارايه خواهد شد./ص

انتهاي پيام
برچسب ها: برلین ، کنسرت ، سپید وسیاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
آرین عندلیب
۰۰:۱۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۲
سلام باآرزوی موفقیت بیشتر برای گروه سپیدوسیاه که هنرایرانی رابه دنیاشناسایی کردوهمچنین استادوحیدتاج دوست وهمشهری دزفول عزیز
آخرین اخبار