بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت:با اینکه خسته هستیم ولی این برد شیرین همه ما را به وجد آورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،برخی گفته های بازیکنان استقلال را بعد بازی با فولاد در زیر می خوانیم.
 
 
تیموریان : کارت زرد داور  من را متعجب کرد
 
 
تیموریان   بازیکن تیم فوتبال استقلال  افزود: ما نسبت به بازی قبل به مراتب بهتر بودیم و توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم هر چند خسته هم بودیم مطمئن باشید با ریکاوری که انجام می‌دهیم می‌توانیم در آینده بازی بهتری انجام دهیم و در کورس قهرمانی باقی بمانیم.
 
وی در مورد شوتی که تبدیل به گل کرد، اظهار داشت: به هر حال قسمت بود و شرایط پیش آمد و من هم شوت کردم و تبدیل به گل شد.
 
 
بازیکن استقلال در مورد کارت زردی که از داور گرفت، تصریح کرد: برخوردی با دفاع چپ فولاد داشتم که 50-50 بود خودم هم تعجب کردم که چگونه از داور کارت زرد گرفتم.
 
 
 
 
نیکبخت واحدی : در کورس قهرمانی ماندیم
 
 
نیکبخت‌واحدی در مورد اینکه آیا از بازی خودش رضایت دارد خاطرنشان کرد: مربی باید راضی باشد نه من. خدا را شکر به من اعتماد شده. شاید به خاطر دوری که من از فوتبال داشتم هر کسی دیگری جای من بود فوتبال را کنار می‌گذاشت. می‌توانم به زودی جواب این اعتماد را بدهم.

وی در مورد اینکه دوست دارد در همین پستی که قرار گرفته بازی کند یا اینکه مهاجم باشد، اظهار داشت: سال‌های زیادی است در این پست بازی می‌کنم و تقریبا از زمان بلاژوویچ در این منطقه استفاده می‌شوم. در این پست راحت بودم. هر جایی که مربی تیم صلاح بداند بازی می‌کنم و مشکل خاصی ندارم.

 
 
بیک‌زاده: صدر جدول را خواهیم گرفت
 
 
وی در مورد اینکه پیش از این سرمربی استقلال این بازی را استارت قهرمانی خوانده بود، تصریح کرد: ما تیم صدرنشین جدول را شکست دادیم. بازی خوبی هم از خود به نمایش گذاشتیم و می‌توانیم بار دیگر قهرمان شویم.
برچسب ها: بازیکنان ، استقلال ، حذفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار