مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
رویترز گزارش داد که دولت‌های اروپایی گام‌هایی مقدماتی را برای اعمال مجدد تحریم‌ها علیه خط کشتیرانی اصلی ایران اتخاذ کرده‌اند که می‌تواند تلاش‌های جدید دیپلماتیک برای حل موضوع هسته‌یی ایران را پیچیده‌تر کند.
جان کری وزیر امور خارجه امریکا در سخنانی در کنفرانسی در اندیشکده "مرکز پیشرفت امریکا" در واشنگتن گفت تعطیلی موقت دولت فدرال وجهه امریکا را در جهان خارج خدشه دار کرد.
معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد ایران ابتدا باید "گامهای عینی" برای رفع نگرانی‌های جامعه بین‌المللی از برنامه هسته‌ای خود اتخاذ کند و پس از آن می‌توانیم شاهد کاهش تحریم‌ها علیه تهران باشیم.
شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از ستاد فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق از کشته شدن پنج فرد انتحاری در استان نینوا خبر داد.
وزير امور خارجه آلمان جاسوسي آمريکا از صدر اعظم کشورش را غير قابل قبول دانست.
مقامات آمریکایی به سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی برخی از کشورهای اروپایی درباره اسنادی که در اختیار ادوارد اسنودن کارمند سابق سرویس امنیت ملی آمریکاست هشدار دادند.
کارگرانی که دستمزدهای ناچیز می گیرند ، در نیویورک تظاهرات کردند.
در کنفرانس خبری وزرای خارجه عراق و ترکیه دو طرف بر حل سیاسی بحران سوریه و برگزاری کنفرانس ژنو 2 تاکید کردند .
رسانه‌ها به نقل از منابع آگاه از اختصاص ۳۰۰ میلیون دلار از سوی سعودی‌ها برای متحد کردن مخالفان سوری در نشست ژنو۲ خبر دادند.
9 نفر در چند انفجار تروریستی در عراق کشته شدند .
یگان های حمایت از ملت کُرد روز جمعه هرگونه برقراری آتش بس با گروه تروریستی موسوم به داعش در سوریه را تکذیب کرد.
گروه القاعده در بیانیه ای مقامات یمنی را به واکنش قاطع درصورت مجازات زندانیانی که در پی فرار از زندان صنعا بودند تهدید کرد.
نخست وزیر روسیه در سخنانی با هشدار به گروه های مسلح مستقر در این کشور ار عدم توانایی این گروه ها در بی ثبات کردن اوضاع روسیه خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار