معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی از پروژه های میقات الرضا (ع) در شهرستان های نیشابور و قوچان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدمهدی اعلایی در جریان این بازدیدها به ظرفیت اماکن مقدس و بقاع متبرکه در راستای ترویج فرهنگ زیارت، نشر معارف اهل بیت (ع) و خدمت رسانی هدفمند به زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) تاکید کرد.

وی افزود: باید از ظرفیت فرهنگی و خدماتی میقات الرضا (ع) جهت ارتقای خدمت رسانی به کاروان های زیارتی و زائران پیاده در تمام فصول به خصوص در ایام شهادت امام رضا (ع) استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به بودجه ی زیارت در سال جاری گفت: از محل این بودجه در راستای تکمیل، توسعه و تجهیز بقاع متبرکه با اولویت مواقیت الرضا (ع) در محورهای منتهی به مشهد مقدس استفاده خواهد شد.

در جریان این بازدید که با حضور مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی زائران استانداری، فرماندار و تنی چند از مسوولان محلی همراه بود، حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد مدیر کل اوقاف و امور خیریه، گزارشی از روند اقدامات فرهنگی و توسعه زیرساخت های بقاع متبرکه ارایه کرد.

در این سفر از بقاع متبرکه ی امامزادگان جلیل و سلطان ابراهیم در شهرستان قوچان و یحیی بن موسی بن جعفر و سید ابراهیم در شهرستان نیشابور بازدید به عمل آمد.


برچسب ها: معاون ، هماهنگی ، امور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.