رییس فدراسیون وزنه برداری گفت:از عملکرد وزنه برداران جوانمان به نسبت راضی ام اما بیشترین امید ما به مدال آوری مولايي است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حسین رضازاده در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت:وزنه برداران ما رتبه هایی از جمله مقام هفتم و ژنجم و چهارم و ... کسب کردند.جابر بهروزی  خوب کار کرد و رکورد ما را بعد از 14 سال شکست و ارتقا داد.

وی افزود:سطح این رقابتها بسیار بالاست و رکوردهای بسیار خوبی جابه جا می شود.

وی ادامه داد:دیروز هم در دسته 77 کیلوگرم تقیان در مجموع با اختلاف وزن چهارم شد.وزنه بردار چینی بسیار خوب کار کرد و هم رکورد یک ضرب و دو ضرب را زد.سطح مسابقات آنقدر بالا بود که از المپیک لندن نیز رکورد بیشتری زده شد.

وی عنوان داشت:در وزن 85 کیلوگرم شرکت کننده نداریم.در 94 کیلوگرم علیرضا دهقان و 105 و +105 امیدمان به بهتدر مولایی است که با حریفان روسی و اوکراینی بازی دارد.

رضازاده بیان داشت:وزنه برداران ما جوان هستند و سال بعد بازی های آسیایی را در پیش داریم که امیدواریم خوب کار کنند.از 8 وزنه بردار ما 6 نفر برای اولین بار مسابقات جهانی را تجربه می کردند.

وی تاکید کرد:جابر بهروزی که در مجموع پنجم شد با همین عملکرد در المپیک سوم می شد.

رضازاده در خصوص دوپینگ دو وزنه بردار تیم ملی گفت:یکی از برنامه ها ی ما مبارزه با دوپینگ بوده است که 2 وزنه بردار ما متاسفانه در قزاقستان از موادی استفاده کرده اند که تا یک سال در بدن می ماند و نمی دانم چرا از این مواد استفاده کرده اند.35 روز قبل از اعزام با هماهنگی فدراسیون پزشکی و نادو تست گرفته شد ما تاییدیه گرفتیم که گفتند مشکلی نیست.28 کشور دوپینگ کردنداز جمله قزاقستان و ازبکستان و اوکراین و کشورهای مختلف.

وی افزود:به هیچ عنوان ارتباط خوب با تاماش تاثیریدر مسابقات نوجوانان جهان آسیا و بزرگسالان آسیا آزمایش دادیم و از 18 نفر دو نفر تست دوپینگ‌شان مثبت شد، نادو هم از 10 نفر که برای مسابقات قزاقستان اسم داده‌ بودیم، تست گرفت که دو نفرشان تست دوپینگ‌شان مثبت اعلام شد.

وی در پایان در خصوص کوروش باقری گفت:حال کوروش باقری خوب است.سفر وی خطرناک بود اما چاره ای نداشتیممراقب باقری هستم تا اتفاقی برایش نیفتد.

پايان متن/آق


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار