دهها تن در خشونت های بغداد کشته و زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، یک منبع وابسته به وزارت کشور عراق از کشته شدن پنج نفر و زخمی شدن چهار نفر در حمله ای در بغداد خبر داد. این منبع افزود: افراد مسلح به شماری از فروشگاه ها در منطقه سنی نشین عامریه در غرب بغداد حمله کردند که بر اثر آن شماری از غیرنظامیان کشته و زخمی شدند. منابع امنیتی عراق از کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن هشت تن به دست مهاجمان مسلح در منطقه عامریه واقع در غرب بغداد خبر دادند.

در عین حال، یک منبع امنیتی اعلام کرد افراد مسلح ناشناس دیشب به طور بی هدف به طرف غیر نظامیان در بازار خیابان المنظمه در منطقه عامریه بغداد تیراندازی کردند که در نتیجه آن چهار نفر کشته و هشت تن دیگر زخمی شدند.  این منبع هویت مهاجمان را مشخص نکرده است اما اعلام کرد قربانیان این حمله غیر نظامی بوده اند.

شب گذشته نیز بر اثر انفجار بمب نزدیک یک قهوه خانه در منطقه مدائن واقع در جنوب بغداد سه غیر نظامی کشته و 15 تن دیگر زخمی شدند. یک منبع امنیتی اعلام کرد بمبی پنجشنبه شب در یک قهوه خانه سنتی در منطقه مدائن واقع در جنوب بغداد منفجر شد و در نتیجه آن سه نفر کشته و 14 تن دیگر زخمی شدند.  وی افزود: در این انفجار به چند ساختمان نزدیک محل انفجار خسارت وارد شد ، زخمی ها به بیمارستان زعفرانیه منتقل شدند و نیروهای امنیتی محل انفجار را از بیم وقوع انفجارهای دیگر محاصره کردند.
برچسب ها: خشونت ، بغداد ، کشته ، زخمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار