سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران گفت: هواداران همه جای دنیا حکم سرمایه تیمشان را دارند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علی  گفت: دوستی مهر در ادامه گفت: هدف ما فقط پیروزی مقابل اتریش و اینکه به عنوان تیم چندم گروه پنجم راهی مرحله بعد شویم برایمان اهمیت ندارد و نتیجه دیدار همزمان فردا هم بین تیم های آرژانتین و کانادا برایمان اهمیتی ندارد و اصلا آن را دنبال نمی کنیم و فقط به فکر خودمان هستیم.
 
 
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران درباره عزیمت هواداران ایرانی از شهر دوبی به العین برای حمایت از تیم نوجوانان گفت: فوتبال بدون تماشاگر مزه ندارد؛ اگر همه بزرگان دنیا و فوتبالیست های از جمله مسی، رونالدو، پله و مارادونا در دو تیم حضور داشته باشند و هدایت این تیم ها بر عهده مربیان بزرگی مانند مورینیو و فرگوسون باشند؛ اما تماشاگران این دیدار را مشاهده نکنند فوتبال لذت بخش نخواهد بود. حضور هواداران چه ایرانی و خارجی برای تماشای دیدارهای جام جهانی زیر 17 سال در امارات بسیار خوب است. ایرانی ها در شهر دوبی حمایت پرشوری از تیم ما داشتند و منتظر حضور آنها در شهر العین و تشویق تیم نوجوانان در دیدار مقابل اتریش هم هستیم.
 
 
وی درباره اینکه آیا هنگام مصاف با اتریش نتیجه دیدار همزمان تیم های آرژانتین و کانادا را دنبال می کنید گفت: نتیجه این بازی برای ما اهمیتی ندارد و قرار نیست آن مسابقه را لحظه به لحظه دنبال نمی کنیم. ما فقط به پیروزی مقابل اتریش می اندیشیم و از این رو تا لحظه آخر می جنگیم.
 
وی با بیان اینکه فقط به پیروزی مقابل اتریش می اندیشیم، گفت: اینکه به عنوان چندم به مرحله بعد صعود کنیم برایمان اهمیت ندارد و فقط به دنبال پیروزی مقابل اتریش و صعود به مرحله یک هشتم نهایی هستیم و برای تحقق این موضوع انگیزه فراوانی داریم.هدف ما صعود به جمع چهار تیم برتر جام جهانی است و برای تحقق این موضوع باید همه حریفان را دشوار در نظر بگیریم. بعد از بازی مقابل کانادا، کادر فنی در نشست های فنی تیم تاکید زیادی روی پیروزی مقابل اتریش داشتند برای کسب 3 امتیاز بازی انگیزه فراوانی داریم.
برچسب ها: دوستی ، مهر ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار