میثم شیرزاد گفت: آسیب دیدگی وفایی به نوعی است که در مواقع عادی باد 10 روز تحت درمان قرار گیرد، برای حضور این بازیکن برابر برزیل تلاش می کنیم اما هیچ چیز به صورت قطعی مشخص نیست.

میثم شیرزاد فیزیوتراپیست تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزسی باشگاه خبرنگاران گفت؛ علیرضا وفایی شب گذشته در مصاف با تیم ملی ژاپن مصدوم شد، وی دچار کشیدگی شدید از ناحیه کشاله پای چپ شده است که در مواقع عادی درمان این نوع مصدومیت حدود 10 روز به طول می انجامد، در حال حاضر تیم ملی در شرایط حساسی قرار گرفته و تمام تلاش خود را برای بازگردان این بازیکن به وضعیت مطلوب به کار می گیرم.

وی افزود: این امکان وجود دارد که وفایی به دلیل نزدیکی بازی ها حتی به رقابت های بعدی نیز نرسد اما تا کنون تمامی تمرینات و درمانهایی را که لازم بوده انجام داده ایم تا در صورت رفع مشکل،مهره تاثیر گذار تیم ملی کشورمان به رقابت ها بازگردد.

شیرزاد در خاتمه اظهار داشت: دیگر بازیکنان در شرایط ایده آل فیزیکی قرار دارند و هیچ مشکلی برای حضورشان در رقابت ها وجود ندارد.بهادری و کیایی نیز که در مقابله با آرژانتین مصدومیت جزیی پیدا کرده بودند با پیروی از برنامه های پزشکی و فیزیوتراپی سلامت خود را بازیافتند و روز گذشته نیز در ترکیب قرار گرفتند./با
برچسب ها: فوتسال ، ایران ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار