وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي جدل درباره مليت و تعلق سرزمين مشاهير علم و فرهنگ را شايسته انسان هزاره سوم ندانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ كتاب "ماجراهاي پري دريايي" سه گانه‌اي در حوزه ادبيات داستاني است كه از سوي انتشارات قدياني چاپ شده و در اختيار علاقه‌مندان به كتاب قرار گرفت.


كتاب "استاندارد مدل پيشينه‌هاي الكترونيك" در پژوهشكده سازمان اسناد و كتابخانه‌ ملي ايران ترجمه شد از ديگر اتفاقات هفته گذشته مي‌توان به اعزام نخستين هيئت تجاري صنعت چاپ پس از انقلاب به نمايشگاه ليبل آكسيوي آمريكا اشاره كرد اين اعزام به دليل تغيير در روابط ديپلماسي دولت در رابطه با كشور آمريكا انجام مي‌شود.


وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در همايش بين المللي "غزنه و زبان فارسي" جدل درباره مليت و تعلق سرزميني مشاهير علم و فرهنگ را شايسته انسان هزاره سوم ندانست.

نشست رسانه‌اي همايش باران غدير در حوزه هنري در روز دوشنبه 29 مهرماه برگزار شد در اين نشست رسانه‌اي زمان برگزاري همايش و اسامي ميهمانان همايش در اختيار خبرگزاري‌ها قرار گرفت زمان برگزاري همايش باران غدير 12 تا 15 آبان ماه است.


از رويدادهاي ديگر هفته گذشته مي‌توان به برگزاري جلسه نقد و بررسي اقتباس سينمايي "جايي براي پيرمردها نيست" اثر "برادران كوئن" با حضور شاپور  عظيمي و نرگس آبيار در روز سه شنبه 30 مهر اشاره كرد.

به نقل از روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه عمومي جمهوري اسلامي ايران منابع ديجيتالي شده در كتابخانه ملي با 3.57 درصد رشد، رشد برابر با سال 1.90 تجربه كرد.

از ديگر خبرهاي هفته گذشته مي‌توان به ارائه مجموعه مقالات منتخب كنگره بين‌المللي الغدير كه در تهران برگزار مي‌شود در قالب كتاب اشاره كرد كتابخانه مركزي دانشگاه شيراز 11 هزار و 9700 عنوان از  كتابها و نشريات ارزشمند خود را به مركز اسناد و كتابخانه ملي فارس اهدا كرد.

در هفته گذشته احمد كمالي‌نژاد رئيس اتحاديه كاغذ و مقواي تهران در هفته گذشته اعلام كرد: دقيق واردات كاغذ از سوي وزارت معدن، صنعت و تجارت به عنوان راه جلوگيري از بحراني تر شدن قيمت كاغذ اعلام شود.

همزمان با به پايان رسيدن  مهلت ارسال آثار به بيستمين جشنواره كتاب سال دانشجويي داوري بيش از 400 عنوان كتاب آغاز شد. همچنين در ديدار دكتر اسحاق صلاحي رئيس سازمان اسناد و كتابخانه‌ ملي ايران و خانم فرشمت رئيس كتابخانه ملي مجلس فدرال آلمان بر گسترش همكاري‌هاي في مابين تاكيد شد.

اعظم بروجردي نويسنده اظهارات جنجالي درباره مافياي كاغذ بيان كرد: از جمله اين اظهارات مي‌توان به آگاهي وي از مافياي كاغذ در زمان پايين بودن قيمت كاغذ اشاره كرد./ص

انتهاي پيام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.