نرلن نوئل بازیکن سال اولی تیم بسکتبال فیلادلفیا که همراه با ارسلان کاظمی در درفت امسال به این تیم رسید،‌ با پارگی رباط صلیبی کل فصل را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال فیلادلفیا به همراه تیمهای دیگری مثل بوستون سلتیکز برای بازسازی در سالهای بعد، قصد دارند امسال را با شکست گذرانده و در رده های آخر لیگ قرار بگیرند.

قوانین و شرایط خاص لیگ NBA، تیمهای این لیگ را هم به فکر راههای مختلفی می اندازد تا به بهترین شکل شرایط خود را در بازیها حفظ کنند. یکی از این راهها نیز باختهای زیاد در مسابقات یک فصل است تا در مراسم یارکشی (درفت) سالانه بازیکنان بهتری نصیب تیم شود.

تیم فیلادلفیا هم با توجه به تصمیماتی که برای فصل جدید گرفته، متهم به استفاده از همین روش است و به این ترتیب مصدومیت بازیکن سال اولی تیم نیز در راستای اهداف بلند مدت تیم در نظر گرفته می شود.

فیلادلفیا در یارکشی امسال نرلن نوئل را در کنار ارسلان کاظمی به دست آورد. ارسلان کاظمی بعد از مدتی تمرین و حضور در یک دوره مسابقات پیش فصل برای یک سال به لیگ ایران فرستاده شد و حالا نوئل با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شده و برت براون مربی تیم هم تاکید می کند که این بازیکن کل فصل را از دست می دهد.

با این وجود برخی رسانه ها اعتقاد دارند که مصدومیت نوئل در این حد وخیم نیست و این بازیکن باید نهایتا در ابتدای سال جدید میلادی به مسابقات باز می گشت.
برچسب ها: نرلن ، نوئل ، فیلدلفیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار