منابع مصری اعلام کردند: هیئتی مصری شامل محمد سلماوی سخنگوی تدوین قانون اساسی،عبدالحکیم عبدالناصر فرزند جمال عبدالناصر،رووف سعد سفیر سابق مصر در مسکو، حسام فوده دبیر حزب مصری های آزاد،سامح عاشور رئیس اتحادیه وکلا و جمال الزهران از اساتید علوم سیاسی مصری رهسپار مسکو شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه الیوم السابع، این منابع بیان کردند: این هیئت مصری در سفر سه روزه خود تقویت روابط میان قاهره-مسکو و  احیای روابط میان دو کشور را با مسئولان روسی از جمله ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور بررسی می کنند.
همچنین دانشجویان در دانشگاه الازهر برای ششمین روز متوالی به تظاهرات خود برای آزادی همکلاسی های در بند خود تظاهرات برگزار کردند و شعارهایی علیه ارتش و  پلیس سر دادند.
از سوی دیگر دادگاه استیناف قاهره به ریاست نبیل صلیب جلسه دادگاه 104 نفر از اعضای اخوان المسلمین را 23 نوامبر(یکم آذرماه) معین کرد.
این در حالی است که سرهنگ احمد علی سخنگوی ارتش مصر گفت:  نیروهای مسلح مصر با حمایت بالگردها مراکز وابسته به تروریست ها را در شمال سینا هدف قرار دادند و تعدادی از آنها را نیز بازداشت کردند.
برچسب ها: بین الملل ، مصر ، مسکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار