پر بازدیدترین و بهترین نرم افزار‌های این هفته‌ی "دریچه" را در این گزارش می‌توانید دانلود کنید، برنامه‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 


 

برای گوشی اندرویدی شما؛

یک ساعت هشدار دهنده جالب + دانلود

Timely Alarm Clock Premium یک برنامه گرافیکی زیبا و جالب برای نمایش ساعت در سیستم عامل اندروید می باشد. این برنامه با ساعت گوشی هماهنگ می شود و به طور دقیق و بدون افت سرعت گوشی ساعت را به شکل های متفاوتی به شما نمایش می دهد.




نسخه جدید نرم افزار؛

فریز کردن عمیق رایانه برای جلوگیری از ویروسی شدن + دانلود

شاید برای شما هم پیش آمده است که کسی رایانه تان را دست کاری کند و گاهی اوقات هم فایل ها و برنامه های موجود در رایانه را پاک کرده باشد. برنامه DEEP FREEZE به شما کمک می کند، تا هر تغییری که در رایانه ایجاد می شود، پس از یک بار ریستات کردن رایانه آن تغییرات از بین بروند. بهترین مکان استفاده از این نرم افزار در مدارس، آموزشگاه ها، کافی نت ها و ... است. در واقع می توان گفت نرم افزار امنیت رایانه شما تضمین می کند.

 


برای رایانه؛

پهنای باند اینترنتی که استفاده می کنید چقدر است؟ + دانلود

BWMeter نرم افزاری قدرتمند برای اندازه گیری، نمایش و کنترل کردن میزان Download/Upload و به عبارتی مقدار پهنای باند مصرفی، که تمام پهنای باند و ترافیک ورودی و خروجی از کامپیوتر و داخل شبکه را اندازه گیری می کند. بر خلاف دیگر برنامه ها این برنامه تمام بسته های دیتا (ازکجا آمده اند، به کجا می روند، کدام پورت ها و پروتکل ها استفاده می شوند) را آنالیز می کند و همچنین این برنامه دارای قابلیت تشخیص بین ترافیک شبکه ای محلی و ترافیک بین اینترنت می باشد و مزیت این امر در این است که در هنگام گزارش شما به طور کاملا دقیقی از آمار پهنای باند خود به صورت تفکیک شده مطلع خواهید شد.




برای رایانه؛

واترفاکس مرورگری با سرعت بارگذاری بالا + دانلود

Waterfox مرورگری است بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای داده است.




با نصب CPU-Z اطلاعات دقیقی از پردازنده رایانه خود به دست آورید + دانلود

اگر کنجکاو هستید و می خواهید بدانید درداخل CPU رایانه شما چه اتفاقاتی می گذرد کافی است نرم افزار  CPU-Z را روی رایانه تان نصب کنید تا برنامه یک كالبد شكافی كامل از CPU رایانه شما را تهیه کند و گزارشاتی را در كنار جزییات مربوط به حافظه‌ی سرپوشیده و برد اصلی یا مادر برد رایانه را اختیار شما قرار می دهد.




 
برای گوشی های اندرویدی؛

از اطلاعات تلفن همراه خود مراقبت کنید + دانلود نرم افزار

File Locker یک نرم افزار حرفه ای در زمینه محافظت از اطلاعات و فایل های موجود در گوشی های هوشمند اندرویدی است که می تواند امنیت فایل های موجود در تلفن همراه شما را تضمین کند و از دزدی آن ها جلوگیری کند. برای محافظت از فایل های شخصی تان فقط کافی است نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنید و بر روی فایل های مورد نظرتان رمز عبور قرار دهید، در ضمن شما می توانید به صورت انفرادی و گروهی از اطلاعات خود محافظت کنید.
 



برای رایانه؛

در کوتاه ترین زمان فایل های پاک شده را بازیابی کنید + دانلود

گاهی اوقات ممکن است به دلیل اشتباه یا مشکلات ویندوز برخی از فایل های موجود در رایانه شما حذف گردند، شما می توانید با نصب نرم افزار O&O DiskRecovery بر روی رایانه خود فایل های پاک شده را بازیابی کنید و آن ها به حالت سابق باز گردانید، این نرم افزار قدرتمند از 350 فرمت موجود پشتیبانی می کند و می تواند با بازیابی فایل ها به شما یک هدیه بزرگ تقدیم کند.
 



برای سیستم عامل ios ؛

دیکشنری تخصصی آکسفورد برای اقتصاد دانان + دانلود

 دیکشنری آکسفورد کامل ترین مرجع معنی شناسی و لغت شناسی در جهان است، شاید شما هم با آکسفورد عمومی آشنا باشید ولی قصد داریم یک دیکشنری تخصصی از آکسفورد که داشتن آن یک گزینه ی اساسی و مهم برای دانشجویان و استادان رشته ی اقتصاد است، را معرفی کنیم. در این دیکشنری شما با مفاهیم کلی و جزئی رشته و شاخه ی اقتصاد آشنا می شوید. دریچه به شما پیشنهاد می کند، این نرم افزار تخصصی را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.
 


برای اندروید؛

این نرم افزار آرامش روح و جسم تان را تضمین می کند + دانلود

فرض کنید از دانشگاه و یا محل کار آمده اید و از خستگی زیاد می خواهید با انجام کاری استراحت کنید. بعضی ها اقدام به خوردن غذا می کنند عده ای هم قهوه و خواب را ترجیح می دهند!



ریجستری رایانه را تمیز کنید؛

سرعت ویندوز رایانه تان را افزایش دهید + دانلود نرم افزار

اگر سرعت رایانه تان کاهش یافته و قصد دارید ویندوز آن را عوض کنید؟ هرگز این کار را انجام ندهید زیرا می توانید با نصب این نرم افزار CCleaner بر روی رایانه خود سرعت آن را به حالت سابق برگردانید. برنامه ریجستری و فایل های اضافه موجود در ویندوز را پاک سازی می کند. در ضمن اگر فایل ها را به صورت دستی پاک کنید اثر آن ها از بین نمی رود و برای پاک کردن اثرات آن ها حتما باید ریجستری بهینه سازی شود.




نرم افزار پزشـکی؛

تصاویر پزشکی را به صورت ۳ بعدی تجزیه و تحلیل کنید + دانلود

امروزه با پیشرفت تکنولوژی نرم افزارهای رایانه ای به کمک متخصصان و پزشکان آمده است. نرم افزارهایی که با تحلیل های 3 بعدی از اعضای بدن انسان قصد دارند علم پزشکی را جلو ببرند. 3D-DOCTOR نرم افزاری است مفید و کاربردی که باعث می شود پزشکان در درمان بیماران دقیق تر تصمیم گیری نمایند این برنامه در حال حاضر توسط بیمارستان ها، دانشگاه های پزشکی و سازمان های تحقیقاتی در سرتاسر جهان استفاده می شود.




آموزش رایگان زبان های اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی، و انگلیسی + دانلود

راه ها و ابزارهای مختلفی برای یادگیری زبان های خارجی وجود دارد که با آن ها بتوانید زبان های مختلف را یاد بگیرید. شما با استفاده از نرم افزار Duolingo: Learn Languages Free  می توانید به آسانی زبان های اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی، و انگلیسی را به صورت کامل یاد بگیرید.




برای اندروید؛

اتوکد این بار در تبلت شما + دانلود

 AutoCAD 360 یک نرم افزار بسیار کاربردی برای معماران، مهندسان و یا دانشجویان عمران است. اتوکد نرم افزاری است که برای ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی به کار می رود. دیگر برای ترسیم شکل های سه بعدی یا ویرایش آنها نیاز نیست پشت کامپیوتر خود بشینید و نرم افزار اتوکد را اجرا کنید.


 


مخصوص زبان آموزان

پیشرفته ترین دیکشنری کمبریج به صورت صوتی + دانلود

دیکشنری Audio Cambridge Advanced Learner’s    Dictionar بدون شک  از بهترین دیکشنری است که قابلیت هایی از جمله تلفظ لغات به صورت American و British  دارد.




برای IOS / بهترین نرم افزار اپ استور در بیش از 100 کشور؛

کیفیت دوربین تلفن همراه خود را چند برابر کنید + دانلود نرم افزار

نرم افزار PowerCam یکی از پرطرفدارترین برنامه ها در آپ استور است و توانسته عنوان هایی مانند: بهترین نرم افزار تصویر برداری در آپ استور بیش از 100 کشور، برگزیده به عنوان بهترین نرم افزار آپ استور در کشور چین و بسیاری از عناوین دیگر که می تواند معرفی مناسبی از توانایی ها و ابزارهای موجود در نرم افزار باشند. عکسبرداری و فیلم برداری با استفاده از این نرم افزار بسیار آسان و لذت بخش است.
 



برای کاربران رایانه؛

یک نرم افزار کامل برای آنهایی که با ایمیج ها سروکار دارند + دانلود

ISO Workshop پشتیبان گیری رایگان انجام می دهد وبه طور خاص برای تبدیل و burning دیسک نرم افزار طراحی شده است و قابل استفاده کاربران از تمام سطوح می باشد.




برای رایانه؛

برنامه های نصب شده را با سرعت بالا پاک کنید + دانلود

Wise Program Uninstaller یک برنامه کم حجم می باشد که با استفاده از این برنامه قادر به پاک کردن برنامه ها در چند حالت خواهید بود. از جمله حالات Forced Uninstall و Safe Uninstall. حالت Safe Uninstall برای پاک کردن برنامه هایی می باشد که به راحتی از بین می روند و پس از پاک کردن آن ها هیچ فایلی باقی نمی ماند.




 
 
مجموعه‌ای شامل بیش از 40 ابزار قدرتمند و مفید‌؛

ابزارهای رایگان که سرعت رایانه شما را افزایش می‌دهد + دانلود

نرم افزار Toolwiz Care یک ابزاری مفید و کاربردی برای بهینه سازی سیستم شماست. این نرم افزار بیش از 40 ابزار کاربردی برای ارتقا سرعت رایانه شما می باشد.




به مناسبت خدا حافظی اسطوره ی باشگاه استقلال؛

تصویر زمینه "فرهاد مجیدی" برای اندروید + دانلود

 

طی مسابقه ی دو تیم استقلال تهران و مس کرمان یکی از بزرگترین اسطوره های باشگاه استقلال یعنی فرهاد مجیدی از میادین فوتبال خدا حافظی کرد و ما در دریچه تصمیم گرفتیم، تا تصویر زمینه این اسطوره بزرگ فوتبال ایران را برای گوشی های اندرویدی آماده دانلود کنیم. تم فرهاد مجیدی یک گزینه مناسب برای دوستداران او و باشگاه استقلال است، که می توانید با استفاده از آن، تصاویر تیم و بازیکن مورد علاقه خود را به گوشی اندرویدی تان هدیه دهید. برای اجرا این تصویر زمینه نیاز به نرم افزار GO Launcher EX است.

 

 



به جنگ ویروس ها بروید!

آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید + دانلود نرم افزار

امروزه با افزایش ویروس ها و کرم ها وجود یک آنتی ویروس قدرتمند و حرفه ای در رایانه و تلفن همراه به عنوان یک ضرورت مطرح می شود. نرم افزار LINE Antivirus یکی از معروف ترین برنامه ها در زمینه ی ویروس کشی است که می توانید با نصب آن بر روی تلفن همراه خود از ورود ویروس ها و کرم ها جلوگیری کنید. در صورتی که فایل ها و اپلیکیشن های موجود در تلفن همراه شما به ویروس آلوده شوند، برنامه با استفاده از موتور جستجو قدرتمند خود آن ها را شناسایی می کند و به راحتی ویروس های شناسایی شده را پاک می کند.
 



نرم افزار "Payam jadid" برای اندروید

جديدترين پيامك هاي طنز و عاشقانه + دانلود

نوشتن و ارسال پیامک یکی از راه های برقراری ارتباط و ابراز احساسات نسبت به یک فرد است. نرم افزار Payam jadid یکی از کامل ترین برنامه ها در زمینه ی پیامک های فارسی است که توسط برنامه نویسان کشورمان طراحی گردیده است. این برنامه دارای پیام های عاشقانه، جوک، تیکه دار، بارونی، برفی، شکلک دار، فاصله، جدایی و عید قربان است. در ضمن شما می توانید پیامک های موجود در نرم افزار را با استفاده از ایمیل و پیام کوتاه به دوستان خود ارسال کنید.
 

           


 


هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

گردآوری از: سالار واعظی


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
Faeze
۲۰:۰۷ ۱۵ دی ۱۳۹۲
برنامهاتون عالیه بازی برای گوشی آندروید زیادبذارین ممنون
Iran (Islamic Republic of)
Faeze
۱۹:۴۱ ۱۵ دی ۱۳۹۲
برنامهاتون عالیه بازی برای گوشی آندروید زیادبذارین ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۴۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
برای سیمبین هم بذارید
Iran (Islamic Republic of)
morteza
۲۲:۰۱ ۱۲ آبان ۱۳۹۲
خوب بود اما کم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۲
لطفا ورژن برنامه ها را هم قید نمایید.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۷:۰۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۲
ممنون از زحماتتون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۲
ممنون از زحماتتون..خسته نباشید..با آرزوی موفقیت برای شما.
Iran (Islamic Republic of)
behnam
۰۰:۱۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۲
پس سیمبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۳۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۲
ممنون از زحماتتون..خسته نباشید..با آرزوی موفقیت برای شما.
Iran (Islamic Republic of)
Alireza
۲۰:۳۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۲
طبق معمول برای ویندوزفون چیزی نذاشتید.
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۰۶:۴۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۲
طبق معمول برای سیمبین هم چیزی نذاشتند...
Iran (Islamic Republic of)
ALI
۱۹:۳۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۲
عالی