در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین بازی‌های این هفته ۱۳۹۲/۰۸/۱۰ دریچه را دانلود کنید؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 


 

 
هیجان را احساس کنید؛

بازی اتومبیل رانی برای سیمبین + دانلود

بازی اتومبیل رانی یکی از پرطرفدارترین بازی ها برای تمامی سیستم عامل ها است. دریچه امروز یک بازی اتومبیل رانی را برای شما آماده کرده است، کیفیت و گرافیک این بازی Rally Master را می توان با مسابقات تلویزیونی مقایسه کرد. بازی دارای 27 آهنگ زیبا و هیجان انگیز است که با افزایش سرعت رانندگی شما، آهنگ ها زیباتر می شوند، پس پدال گاز را محکم تر فشار دهید! مسابقات در وضعیت آب و هوایی مختلفی برگزار می شود در هنگامی که هوا بارانی است مراقب خود باشید.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

برای اندروید؛

موشک بسازید و به فضا سفر کنید + دانلود بازی

اگر در ذهنتان نقشه ای برای ساخت موشک و فضا پیما دارید، این بازی SimpleRockets امکانات و تجهیزات برای ساخت فضا پیما را آماده می کند، پس از اتصال قطعات به یکدیگر و آماده شدن موشک شما باید به یک ماموریت فوق سری بروید، شما ماموریت دارید به فضا سفر کنید و نقاط کشف نشده ی منظومه شمسی را کشف کنید. بازی دارای یک شبیه سازی فوق العاده زیبا و واقعی از منظومه شمسی است و از قوانین فیزیک پیروی می کند.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

طناب ها را ببرید!

بازی Cut the Rope این بار برای سیمبین + دانلود

بازی Cut the Rope یکی از پر طرفدارترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی است، این بازی در ابتدا برای سیستم عامل های اندروید و آیفون ارائه گردیده بود که به دلیل در خواست کاربران نسخه ی سیمبین این بازی نیز به تازگی ارائه شده است. این بازی در یک هفته، بیش از یک میلیون بار در سراسر جهان دانلود شد که آن را به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی ها دنیا معرفی می کند.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

Temple Run 2؛

از مقبره ارواح فرار کنید + دانلود

بازی Temple Run 2 یکی از محبوب ترین بازی های موجود برای گوشی های اندرویدی است که بیش از 170 میلیون نفر در جهان آن را تجربه کرده اند. داستان بازی به این گونه است که شما به یک معبد برای اکتشاف می روید و یک مجسمه نفرین شده را از معبد به سرقت می برید، صاحب معبد که یک میمون دیوانه و خشن است درصدد آن بر می آید که مجسمه را از شما باز پس گیرد ولی شما باید با نهایت سرعت از دست او فرار کنید.

 

 

 


نسخه ی پول بی نهایت؛

بازی "مسابقات واقعی 3" برای اندروید + دانلود

بازی اتومبیل سواری Real Racing 3 یکی از کامل ترین بازی های ماشین سواری با حجم کم است که به خاطر حجم کم، بازی طرفداران زیادی را برای خود جذب کرده است. این بازی با دارای بودن طیف گسترده ای از آهنگ ها و وجود 22 ماشین ارتقا یافته و بیش از 50 اتومبیل زیبا از شرکت های بزرگ اتومبیل سازی مانند: پورشه، لامبورگینی، دوج، بوگاتی و آئودی توانسته محیطی بسیار جذاب را برای کاربران مهیا کند.


 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


نسخه طلای بی نهایت؛

بازی شاهزاده ایرانی در سایه و شعله برای اندروید + دانلود

این بازی Prince of Persia Shadow&Flame یکی از محبوب ترین بازی های شمشیر بازی در فروشگاه گوگل پلی است. در این بازی شما در نقش یک شاهزاده ی ایرانی ظاهر خواهید شد و پس از آن باید سوار کشتی خود شوید و اقدام به سرزمین گشایی کنید. بازی دارای 14 مرحله هیجان انگیز و زیبا است و باید شما سعی کنید بدون هیچ گونه اشتباهی مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و شاهزاده ی ایرانی را به سلطنت برسانید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک سه بعدی، پشتیبانی از زبان های زنده دنیا( انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ...) و وجود مراحل متعدد اشاره نمود.
 

 


بازی ایرانی و مهیج فروت کرفت برای اندروید + دانلود

در اینجا قصد معرفی یک بازی اندرویدی را داریم که به دست هموطنان ایرانیمان ساخته شده است، این بازی Fruit craft نام دارد. موضوع بازی به این صورت است که انبوهی از کارت ها و میوه های جنگجو در اختیار شما قرار می گیرد و شما در این بازی می توانید با جمع کردن بیش از 200 کارت بازی، با رقبای خود در سراسر جهان و صد البته ایران به رقابت بپردازید و حتی  با دوستان خود به صورت قبیله ای متحد شوید. این بازی عوامل بازی های استراتژیک آنلاین مانند Travian  یا Clash Of Clans را با کارت های بازی قدیمی ترکیب می کند.

 

 

 


 

 

بازی‌های ساخته شده در "مسابقات جهانی دانشجوی بازی ساز" + دانلود

مسابقات جهانی دانشجوی بازی ساز در تاریخ ۲۵-۲۶ مهرماه برگزار شد و از ۱۴۰ تیم شرکت کننده، ۶۲ بازی ارسال شد و دیگر گروه ها موفق به ساخت بازی در ۲۴ ساعت نشدند.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

بازی برای اندرویدی ها؛

موتور سواری هیجان انگیز + دانلود

Trial Xtreme یک بازی هیجان انگیز موتور سواری است با گیم پلی اعتیادآور، به طوری که شما را ساعت ها سرگرم خود خواهد کرد. بازی با ارائه بیش از 100 مرحله چالش انگیز به یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های موجود در گوگل پلی تبدیل شده است به طوری که این بازی بیش از 50 میلیون بار دانلود شده است. این بازی را می توانید به صورت آنلاین با سراسر جهان بازی کنید.


 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


خلاقيت خود را به كار بگيريد؛

يك بازي مهيج و فكري براي آیفون + دانلود

بازی خوک های بد یک بازی در سبک پرندگان خشمگین است ولی نوع بازی و مراحل آن بسیار با بازی پرندگان خشمگین متفاوت است. در این بازی شما  وسیله های مختلفی را در اختیار دارید که باید با استفاده از آن ها خوک ها را حرکت دهید، خوک ها را طوری بچینید که بتوانند تمامی موانع را از بین ببرند و تا شما نهایت امتیاز را کسب کنید. این بازی از پرندگان خشمگین بسیار جداب تر و هیجانی است زیرا در بازی خوک های بد شما باید خلاقیت بیشتری از خود نشان دهید.
 

 

 


بازی baseball برای سیمبین ؛

با نهایت قدرت به توپ ضربه بزنید + دانلود

ورزش بیس بال علاقه مندان و امکانات چندانی را در ایران ندارد ولی شما می توانید با نصب این بازی بر روی گوشی خود آن را بازی کنید و با قوانین آن به صورت کامل آشنا شوید، البته این ورزش در کشور هندوستان به عنوان ورزش ملی مطرح است. تیم منتخب خود را راهی اردوی آماده سازی کنید و سپس در مسابقات لیگ شرکت کنید، با تمام قوا به مصاف حریفان بروید، تا بتوانید مقام قهرمانی را به دست بیاورید. ویژگی اصلی بازی گرافیک سه بعدی آن است.

 

 

 


 

 
Modern Combat 4: Zero Hour

مبارزات مدرن برای جاوا + دانلود

در بازی اکشن Modern Combat در نقش یک جنگجوی شکست ناپذیر ظاهر شوید. شما به عنوان یک سرباز وظیفه شناس ماموریت دارید تا به کشورهای مختلف سفر کنید و با دشمنانتان مبارزه نمایید. وجود تجهیزات جنگی همچون هلی کوپتر، تانک و ماشین های پیشرفته جنگی موفقیت شما را تضمین می کند.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید

 

           



 

هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

گردآوری از: سالار واعظی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۲:۳۴ ۳۰ دی ۱۳۹۲
ظاهرش که خوبه اگه بازیش هم خوب باشه و اجرا بشه عالیه!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی رضابخشی
۱۷:۴۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۲
خیلی بازی های خوبی داریدولی تور خداتورخدابازی وبرنامه جاوا بزارید متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۵۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۲
چرا بازی های رایانه کم است
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۰:۵۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۲
چرا برای گوشی جاوا بازی نمیذارید؟
Iran (Islamic Republic of)
Alireza
۲۰:۳۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۲
طبق معمول برای ویندوزفون چیزی نذاشتید.
آخرین اخبار