سرمربی تیم بسکتبال تکماش قزوین تاکید می کند که تیمش از ترکیب فصل قبل البدر کنگ هم جوانتر است و برای راه افتادن این جوانان باید صبر داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال تکماش قزوین امسال اولین فصل حضور در سوپرلیگ را تجربه می کند و در این تجربه از ترکیب بازیکنان سال قبل البدر، بازیکنان بومی و اعضای تیمهای ملی جوانان و نوجوانان بهره می برد.

محمد یوسف وند، وحید نوروزی، سامان طاهر پور، وحید اسلامی و علی اله وردی بازیکنان سال قبل البدر هستند که در ترکیب تکماش جای گرفته اند.

محمدرضا اسلامی سرمربی تکماش که فصل قبل هم هدایت البدرکنگ را برعهده داشت، می گوید: به جز بازیکنان فصل قبل البدر، محمد شاهسوند از بازیکنان با تجربه قزوین را به همراه صالحی، رحمانی و طاهرخانی به عنوان بازیکنان بومی به خدمت گرفته ایم و در کنار این نفرات چند بازیکن نوجوان و جوان قزوینی دیگر نیز در تمریناتمان حضور پیدا می کنند.

سعید محمدی بازیکن فصل قبل دانشگاه آزاد به همراه محمد رضا رزاقی، رضا رنجبر و محمدرضا مرادی سه بازیکن دسته اولی، بازیکنان دیگر تکماش در فصل جدید هستند.

میانگین سنی تکماش پایینتر از البدر است

اسلامی اشاره می کند: تکماش میانگین سنی بسیار پایینی دارد و حتی از ترکیب فصل قبل البدر کنگ هم جوانتر هستیم اما در مجموع تیم بهتری نسبت به سال قبل داریم. فعلا بنایی برای گرفتن بازیکن خارجی و ملی پوش با توجه به بضاعت تیم نداریم اما اگر ملی پوشی بیرون بماند و با این شرایط به بسکتبال وی ضربه بخورد، خوشحال می شویم که با جذب وی کمک کنیم.

وی ادامه می دهد: دوست دارم از استعدادهای بازمانده و جوانان آینده دار استفاده کنم. هدفم در بسکتبال بیشتر ساختن اسم است تا استفاده. با این تفکر هم با مسئولان تیم جدید صحبت کرده و از آنها درخواست صبور بودن داشتم. اگر قرار بر ساختن جوانان باشد باید برخی مسائل را فدا کرد و به جای نتیجه بازی به نتیجه کار فکر کرد. به این شکل در پایان لیگ مانند سال قبل، در جایی که استحقاقش را داریم کار را تمام می کنیم.

سرمربی تکماش اعتقاد دارد که به جای آمدن به سوپرلیگ، امکان این وجود داشت که بگویند ما بضاعتی نداریم اما زحمالت سالهای قبل و برنامه ریزی قبلی چه می شد؟ 

پايان متن/آق
برچسب ها: محمدرضا ، اسلامی ، تکماش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار