مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان روز 3 آبان در هفته سوم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رقابت های سوپر لیگ بانوان در هفته سوم روز جمعه 3 آبان پیگیری می شود و 3 دیدار در این روز انجام خواهد شد.

در ادامه گزارش آمده است در این روز تیم های هم نام لیگ یعنی ثامن سبزوار و تهران رو در روی هم می ایستند نماینده خراسان تاکنون با 2 برد در هفته های اول و دوم درصد جدول قرار دارد ولی نماینده تهران 2 بازی خود را به حریفان واگذار کرده است و در این تیم هفته هم با تیم سرسختی چون سبزوار روبرو شده است.

براساس این گزارش بازی بعدی بیم تیم های شهرداری سنندج و بام ایران است و نماینده کردستان نیز با 2 برد متوالی و گل آخر از (تفاضل کمتر) نسبت به سبزوار در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد و در تعقیب حریف صدرنشین خود است و اما دیدار پایانی شهید چمران لارستان و ذوب آهن اصفهان است.

گزارش دیگری می گوید این مسابقات در هفته سوم به نام شهیده مطهره سارا اقبالی برگزار خواهد شد.

در این گزارش تاکید می کند در سوپر لیگ 92 چند تیم از جمله کرمان و هرمزگان به دلیل مشکلات مالی نتوانستند به لیگ برتر بیایند و مسابقات امسال با 6 نتیجه انجام می شود که به عقیده برخی مربیان کاهش تیم ها به کیفیت لیگ صدمه می زد و آنرا پایین می آورد ولی افراد دیگری هم هستند که تعداد کم تیم ها باعث بالا رفتن سطح فنی و کیفی آن می شود.

در پایان گزارش خاطرنشان می شود رقابت های لیگ برتر بانوان 8-9 سالی است که فعال شده اند و فدراسیون در جهت رشد و توسعه این رشته ورزشی در میان بانوان ایرانی است./آق
برچسب ها: سوپرلیگ ، هندبال ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار