کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که توانستیم 5 گل بزنیم و به هوادارانمان تبریک می‌گویم.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد نوری  گفت: روی یک غافلگیری گل خوردیم  داور  باید سوت می‌زد و بازی را متوقف می‌کرد. خوشحالم که توانستیم 5 گل بزنیم و به هوادارانمان تبریک می‌گویم.
 
نوری در مورد گلی که به ثمر رساند خاطرنشان کرد: خوشحالم سی و چهارمین گلم را توانستم برای پرسپولیس به ثمر برسانم و امیدوارم این عملکردم ادامه دار باشد.
 
 
 
سیدجلال حسینی:بازی سنگینی بود
 
 
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل پدیده مشهد بازی سنگینی داشتیم و اکثر نفرات این تیم قبلاً بازیکن ثابت لیگ برتر بودند.
 
 سیدجلال حسینی  افزود: متأسفانه پس از یک بازی سنگین و 120 دقیقه‌ای روز یکشنبه باید به مصاف راه‌آهن برویم. کارمان خیلی سخت است و امیدواریم بتوانیم نتیجه بگیریم.
 
 
حسینی در مورد برگزاری بازی در ورزشگاه تختی خاطرنشان کرد: همان ابتدا که در زمین تختی بازی کردیم گفتیم شرایط این ورزشگاه مناسب نیست. استقلالی‌ها پس از بازی با نفت این مسئله را اعلام کردند این زمین کیفیت مناسبی ندارد و امیدواریم بازی در ورزشگاه دیگری برگزار شود.
 
 
عالیشاه: می توانستیم گل نخوریم
 
 
وی افزود: در آن صحنه که بازیکنان پدیده به گل رسیدند داور فکر می‌کنم اشتباه کرد و توپ وارد دورازه ما شد اما در وقت اضافه به خودمان آمدیم و توانستیم بازی را به نفع خود به پایان برسانیم.
 
 
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کمی بازی را دست کم گرفتیم و گل خوردیم اما در وقت اضافه به خودمان آمدیم و بردیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار