میرشاد ماجدی ماجدی سرپرست استقلال از غیبت این بازیکن ابراز بی‌اطلاعی و اعلام کرد با مجیدی تماس گرفته ولی تلفن او در دسترس نبوده است.

به گزراش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ حجازی راس ساعت 16 امروز آغاز شد.
 
لازم به ذکر است: غایبان تمرین امروز، محمد قاضی، خسرو حیدری، حنیف عمران‌زاده و محمد مهدی نظری هستند که به دلیل مصدومیت در تمرین حضور نداشتند.  
 
گفتنی است؛ پس از جویا شدن غیبت فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال نیز در تمرین آبی‌پوشان، میرشاد ماجدی ماجدی سرپرست استقلال از غیبت این بازیکن ابراز بی‌اطلاعی و اعلام کرد با مجیدی تماس گرفته ولی تلفن او در دسترس نبوده است.

سیاوش اکبرپور که به دلیل مصدومیت در تمرینات چند روز اخیر شرکت نکرده بود امروز به همراه امیرحسین صادقی دیگر مصدوم استقلال در تمرینات گروهی حضور پیدا کرد.

50 هوادار از نزدیک شاهد تمرین آبی‌پوشان بودند، در این میان منصور پورحیدری و شاهرخ بیانی از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند.
 
گوران لاوره هافبک صربستانی استقلال که به دلیل مسائل انضباطی در تمرینات چند روز گذشته استقلال شرکت نداشت پس از صحبت با کادر فنی استقلال با آبی‌پوشان تمرین کرد.
 
در پایان خاطر نشان می‌شود: بازیکنان استقلال پس ازچند دقیقه دویدن دور زمین در 3 گروه بازی آقاوسط انجام دادند و سپس در 2 گروه به فوتبال درون تیمی پرداختند.
برچسب ها: ماجدی ، استقلال ، تماس ، غیبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار