عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص اعتراض باشگاه های پرسپولیس و تراکتورسازی نسبت به کسر امتیاز گفت: نامه اعتراض يا هيچ چيز ديگري از این 2 باشگاه به دست ما نرسیده است.

مهدی دادرس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال پرونده شکایت این 2 تیم را ندیدم تا درباره آن اظهار نظر کنم.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ادامه داد: متاسفانه این 2 تیم به جای تمکین کردن به قانون، غوغاسازی می کنند. مدیران تیم ها باید کنترل بیشتری روی هواداران داشته باشند.

وی بیان کرد: یکی از کارشناسان حقوقی بیان کرده که کسر امتیاز بر اساس قانون فیفا منطقی نیست بر اساس قوانین فیفا هر کشوری می تواند مقررات داخلی خاص خود را داشته باشد. به طور مثال در مسابقات بین المللی بازیکن بعد از گرفتن 2 کارت زرد، در بازی بعدی تیمش نمی تواند شرکت کند اما در کشورهایي همچون آلمان، انگلیس و امارات بازیکن بعد از گرفتن پنج کارت زرد اجازه بازی در هفته بعد را ندارد.

دادرس اظهار داشت: قانون کسر امتیاز در آئین نامه انضباطی فوتبال آمده است به نظرم تیم ها بايد به جای ايجاد جنجال راهکاری برای بهتر شدن جو سکوها در نظر بگیرند.

عضو کميته استيناف فدراسيون فوتبال درباره تأثير کسر یک امتیاز در بازي ها افزود: کسر امتیاز باعث شده که فحاشی هواداران به داور پایین بیاید و به طور کلی این قانون روی رفتار هواداران تاثیر مثبت گذاشته است.

وي تصریح کرد: تیم های ما یاد گرفتند که در برابر قانون جنجال آفرینی کنند بهتر است تیم ها با حقایق کنار بیایند و به قانون تمیکن کنند.

دادرس درباره گفته های نصیر زاده در خصوص غیرقانونی بودن کسر امتیاز از تیم ها بیان داشت: نصیرزاده به خاطر خوشایندی هواداران پرسپولیس این حرف را بیان کرده است و گرنه خودش هم می داند که این قانون در آیین نامه انضباطی آورده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی به 2 باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس اخطار داده بود که بعد از تکرار عمل هوادارانشان از آنها امتیاز کم می کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار