رئیس فدراسیون والیبال ایران بنا به دعوت رئیس فدراسیون جهانی والیبال FIVB به لوزان سوئیس می رود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اجلاس سالیانه لیگ جهانی والیبال در سال 2014 دهم آذرماه سال جاری در مقر فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB ) در لوزان سوئیس برگزار می شود.

آری گراسا از اعضای دپارتمان لیگ جهانی از جمله دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برای حضور در این نشست یک روزه دعوت کرد.

داورزنی نهم آذرماه تهران را برای شرکت در این نشست ترک خواهد کرد. رئیس فدراسیون والیبال کشورمان به عنوان عضو دپارتمان لیگ جهانی والیبال در این نشست حضور خواهد داشت که نحوه مسابقات لیگ جهانی در سال 2014، تعیین میزبان مرحله نهایی این رقابت ها و پیش بینی تیم های شرکت کننده در لیگ جهانی سال 2015 از جمله محورهای مورد بررسی در این نشست است.

رییس فدراسیون جهانی والیبال و دبیر شورای لیگ جهانی 2 روز زودتر برای آماده سازی نشت شورای لیگ جهانی به لوزان می روند و یک روز بعد از پایان نشست برای جمع بندی مذاکرات و ابلاغ آنان در این شهر خواهند ماند.

تیم ملی والیبال ایران سال گذشته در لیگ جهانی والیبال عملکرد بسیار خوبی داشت و در مجموع 10 دیدار انجام داده موفق به کسب پنج پیروزی و 15 امتیاز شد که رتبه نهمی لیگ جهانی والیبال و عنوان نخست قاره آسیا را به دست آورد.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار