سرمربی تیم هندبال ثامن مشهد گفت: مسابقات لیگ برتر هندبال مردان به پایان رسید و ما با بدشانسی در جایگاه سوم ایستادیم.

علیرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با پایان مسابقات لیگ برتر در نیم فصل اول تیم ما با بد شانسی عنوان سومی را به دست آورد و این در حالی است که ما تا هفته ششم در جایگاه دوم قرار داشتیم و با قدرت پیش می رفتیم.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد تصریح کرد: در هفته دهم  مقابل سنگ آهن بافق دیدار داشتیم که متاسفانه در دقیقه 2 قاسمی پور يکي از بازیکنان  فیکس تیم و کاپیتان تیم ملی را به خاطر مصدومیت کمر از دست دادیم و در هفته یازدهم هم وی را نداشتیم.

حبیبی اضافه کرد:  در بازی سه شنبه با نفت و گاز گچساران مصاف داشتیم که با عملکرد خوب و هماهنگ بچه ها 32 بر27 حریف را شکست دادیم.
 
وی عنوان کرد: در این دیدار نماینده گچساران نیز بازی خوبی مقابل ما انجام داد و بازی سختی با آنها برگزار کردیم اما  با این حال تیز هوشی و هوشیاری بازیکنانم مقابل حریف باعث پيروزي ما شد.

حبیبی گفت: از روز گذشته رسما تعطیلات نیم فصل شروع شد هر چند این تعطیلات سه ماهه است و خیلی زياد می باشد ولی چاره ای نیست باید تیم را برای نیم فصل دوم آماده نگه داشت.

 وی اشاره کرد: این ایام بهترین فرصت برای تمرینات رقابت ها داریم در نظر داریم چند بازی تدارکاتی با تیم های داخلی و یا  خارجی داشته باشیم و اگر شرایط مالی اجازه دهد در تورنمنت بین المللی شرکت کنیم تا هم تیم خود را مقابل سایر تیم ها محک بزنیم و هم اینکه بازیکنان افت بدنی نداشته باشند.

 حبيبي در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم نسبت به پارسال خیلی هماهنگ و پخته شده اند و امیدوارم در مسابقات امسال در جایگاه  بالاتری  باشیم.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار