مديركل فرودگاه‌هاي كرمان از اجراي سه‌طرح عمراني در فرودگاه بم در راستاي ارتقاي ضريب ايمني پرواز و خدمت‌رساني به‌مسافران خبر داد.

به‌گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمد نخعي ضمن اعلام اين خبر، گستره و پهنه فرودگاهي استان كرمان را وسيع‌ترين حوزه در كشور توصيف كرد و افزود: رويكرد اداره‌كل ارتقاي ايمني و سلامت پروازي است و در اين خصوص برنامه‌ريزي مدوني داشته است.

وي افزود: در اين راستا تسطيح استريپ سطوح عوامل پروازي به عنوان امري حياتي براي پرواز با مساعدت ويژه و موثر شهرداري‌هاي بم و بروات و اعزام ادوات و خودروهاي مرتبط بي‌وقفه در حال انجام است.

نخعي اجراي ارتينگ اپرون با همياري بخشداري را از ديگر طرح‌هاي زيرساختي و مهم در ايمني پروازها عنوان و اظهار كرد: اجراي ارتينگ براي سه موقعيت توقف پروازي در نظر گرفته شده است.

مديركل فرودگاه‌هاي استان كرمان اختصاص فضاي اداري به فرودگاه بم را مورد توجه قرار داد و افزود: با پيگيري اداره‌كل و مساعدت فرماندار و شهردار بم و تخصيص يك ميليارد ريال از اعتبارات شهر به اين امر، حفر پي اين فضا در حال انجام است.

گفتني است؛ بناي جديد اداري فرودگاه بم در فضايي به مساحت 200 مترمربع براي استقرار كادر اداري احداث مي‌شود.

يادآور مي‌شود؛ پيش از اين حسين زين‌الصالحين فرماندار بم ضمن تقاضاي افزايش پرواز و ساماندهي فرودگاه بم، از اقدامات ارزنده محمود رسولي‌نژاد رييس هيات مديره و مديرعامل شركت فرودگاه‌ها و همچنين پيگري‌هاي محمد نخعي مديركل فرودگاه‌هاي استان قدرداني و خواهان حضور پررنگ هواپيمايي آسمان شده بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عمرانی ، فرودگاه ، بم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار