دکتر صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان در دیدارمجمع نمایندگان مردم استان و مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان وعده کرد اعتبار مورد نیاز پروژه های عمرانی نیمه تمام را تامین نمایند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان با سرپرست وزارت ورزش و جوانان پیرامون مسائل و کمک به ورزش استان دیدار کردند.
دانشور ضمن تشکر از سرپرست وزارت ورزش و جوانان از حضور کلیه نمایندگان استان به منظور حمایت از ورزش استان و کمک به توسعه زیرساختها اظهار داشت : ۴۶پروژه ورزشی نیمه تمام در یک ئسال گذشته در استان وجود داشت که بایاری خداوند و حمایتهای سرپرست وزارت ، استاندار ،نمایندگان مردم استان و فرمانداران بیش از ۲۴ پروژه ورزشی در دهه فجر گذشته و هفته دولت و هفته تربیت بدنی به بهره برداری رسید و هم اکنون ۲۲ پروژه نیمه تمام در ۱۳ شهرستان استان وجود دارد و خواستار مساعدت سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد.
سپس نمایندگان استان به بیان اهمیت ورزش در شادابی جسم و روح جامعه و به تشریح کمبودها و مشکلات ورزش استان در حوزه های انتخابیه خود پرداختند.و از دکتر صالحی امیری درخواست کردند در جهت کمک به توسعه زیرساختها و هیاتها و باشگاهها و روستاها اعتبارات بیشتری به استان هرمزگان اختصاص یابد و از توجه و اهتمام به اشاعه امر ورزش و جوانان در سراسرکشور و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته تشکر و قدردانی کردند.
در پایان صالحی امیری ضمن تشکر از حضور نمایندکان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهار امیدواری کرد که با یاری خداوند و کمکهای ریاست محترم جمهور و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اعتبار مورد نیاز پروزه های عمرانی نیمه تمام را تامین نمایند/س

برچسب ها: وعده ، سرپرست ، مسئولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.