باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اطلاعیه ای با اشاره به فرا رسیدن آبان، این ماه را ماه دو رویداد بزرگ برای دوستداران مکتب سپاهان اعلام نمود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این بیانیه آمده است: آبان ماه امسال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان وارد شصتمین سال فعالیت خود می شود و 6 دهه حضور خود در ورزش ایران را با همه خاطرات و همه حماسه سازان و بزرگان و تلاشگران این 60 سال با ویژه برنامه های متعددی  که در دستور کار خواهد داشت گرامی می دارد.
 
این ماه برای این باشگاه کهن و پرافتخار در کنار ایام تاسیس، یادآور اتفاق مبارک و تاریخی دیگری نیز می باشد .
 
در این ماه و در سال86 تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به عنوان اولین و تنها تیم ایرانی به تورنمنت معتبر فوتبال جام باشگاه های جهان که با حضور بزرگان فوتبال دنیا همچون آ. ث میلان ایتالیا و بوکاجونیورز آرژانتین همراه بود و  سپاهان به عنوان نماینده ایران ویکی از دو نماینده آسیا موفق به شکست دادن قهرمان قاره اقیانوسیه شد و افتخار و تجربه گرانقدر حضور در این تورنمنت را برای کلکسیون افتخارات خود و فوتبال ایران به ارمغان آورد.
 
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن گرامیداشت این دو رخداد بزرگ و تاریخی و سپاس از همه کسانی که در طول این سال ها با تلاش و زحمات خود باعث شده اند تا این باشگاه کهن و طلایی ایران به یکی از بزرگان ورزش ایران و آسیا تبدیل شود در راستای گرامیداشت شصتمین سالگرد تاسیس و تولد سپاهان بزرگ، در سال 92 بنا دارد به همت روابط عمومی ، کانون هواداران و اتحادیه هواداران سایبری سپاهان از آبان تا اسفندماه امسال ویژه برنامه های متعددی را به شرح ذیل برای گرامیداشت این رخداد به اجرا در آورد:
 
-برگزاری گردهمایی بزرگ ستارگان زرد ایران و تجلیل از پیشکسوتان و همراهان فولاد مبارکه سپاهان در طول 6 دهه
 
-برگزاری مراسم نکوداشت لاله های طلایی گرامیداشت یاد و خاطره 4 بازیکن شهید باشگاه در ایام محرم الحرام و صفر
 
-برگزاری مراسم  عزاردای حضرت اباعبدا... حسین (ع) با حضور خانواده هواداران و ورزشکاران باشگاه در ایام محرم
 
-افتتاح سایت صدای سپاهان و رونمایی از نشریه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی
 
-برگزاری میزگرد ها و نشست های متعدد پیشکسوتان ، بازیکنان و ستارگان فولاد مبارکه سپاهان  با اصحاب رسانه و هواداران در گرامیداشت شصتمین سال تاسیس باشگاه و حرکت به سوی فردای بهتر برای سپاهان
 
-تجلیل از فعالان عرصه خبر و عکس و ورزشی نویسان به پاس زحمات و همراهی هایشان با سپاهان
 
-برگزاری تورنمنت مسابقات فوتسال هواداران با عنوان جام یاران سپاهانی   
 
- انتشار ویژه نامه خاطرات هواداران طلایی دل با عنوان روزی که یار سپاهان شدم
 
-برگزاری کنسرت خوانندگان و هنرمندان سپاهانی و اجرای سروده هایی که در مدح باشگاه سپاهان ساخته شده است.
 
- برگزاری ویژه برنامه نوروزی یاران سپاهانی و تجلیل از وبلاگ نویسان و صاحبان سایت های هوادارای سپاهان در سراسر ایران و تقدیر از هواداران  فعال در عرصه هنر، موسیقی، قلم، شعر، عکس، خاطره نویسی، ساخت کیلیپ و مستند و......
 
-حضور بازیکنان و ستارگان فولاد مبارکه سپاهان در مدارس شهر اصفهان و برپایی جشن های دانش آموزی در مدارس به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس باشگاه
 
-برگزاری جشن بزرگ بادکنک های طلایی با حضور نونهالان و نوجوانان و خانواده های هوادار  سپاهان در شهر اصفهان
 
 در پایان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با درود بر شهدای گرانقدر سپاهان و مرحوم حریری موسس باشگاه سپاهان از همه هواداران ، اصحاب رسانه و نهادهای ذیصلاح برای اجرای مطلوب و در خور شان برنامه های ذکر شده استمداد می طلبد.
 
امیدواریم که بتوانیم آنگونه که شایسته و بایسته مکتب همیشه جاوید سپاهان، بزرگی شرکت فولاد مبارکه و هواداران متعصب و همیشه وفادار این تیم است آبان تا اسفند 92 را  طلایی تر از همیشه کنیم و شصتمین سالگرد تاسیس مان را جشن بگیریم.
برچسب ها: سپاهان ، باشگاه ، بیانیه ، تاسیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۴ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
عالی است
آخرین اخبار