پیرموذن در نطق میان دستور:

رئیس‌جمهور تبلور اراده ملت ایران است/ توهین به وی مصداق بارز توهین به ملت ایران است

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: رئیس جمهور تبلور اراده ملت است و از این رو هرگونه توهین به رئیس‌جمهور از ناحیه خودسر و سردار مصداق بارز توهین به مردم ایران محسوب می‌شود و با این اعتبارمان همواره قوه قضائیه به موقع مجدانه وارد عمل شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "کمال‌الدین پیرموذن" نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در جلسه علنی امروز چهارشنبه (1 آبان مهرماه) در نطق میان دستور خود، اظهار داشت: امروز با درایت رهبر معظم انقلاب، کیاست رئیس جمهوربا تدبیر دولت، حمایت ملت و انسجام داخلی جهانیان شاهد اعتلای موقعیت اقتدار ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی ایران و ایرانی بوده و از رهگذر گفتگو و تعامل سازنده با منش اعتدال‌گرایی، احقاق حق ایرانیان عزت‌خواه را نظاره‌ کردند.
 
وی افزود: امروز جامعه جهانی به یمن توسعه‌های قابل توجه در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و تکنولوژیک، سخت به یکدیگر وابسته شده، انزوا و کناره‌جویی غیرممکن شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن تاکید کرد: نقش‌آفرینی غرورآفرین ایران، روزبه‌روز ابر سیاه جریان‌های تکفیری، طالبانی، القاعده که منطقی جز سلاح ندارند و توسط بیگانه و وهابی‌ها تغذیه می‌شوند و به نام اسلام چهره نورانی اسلام ناب را مشوه می‌سازند به سوی آینده درخشان افق‌های خود را در منطقه از دست می‌دهند.

پیرموذن ادامه داد: متاسفانه عده‌ای با اظهارات و عملشان گویی قصد انتقام از ملت بزرگ ایران اسلامی و تلخ کردن کام ملت را دارند و گفتگوی نتیجه‌بخش ملت با ملل دیگر، نیازمند پشتوانه ملی قدرتمند و همکاری تنگاتنگ سه قوا و داشتن برداشت و تحلیل واحد از موضوعات با بهره‌گیری از تئوری دیپلماسی نرمش قهرمانانه اشاره رهبر عزیز و بها دادن به انظارهای ایشان است.

نماینده مردم اردبیل تاکید کرد: رئیس‌جمهور تبلور اراده ملت است و از این رو هرگونه توهین به رئیس‌جمهور از ناحیه خودسر و سردار مصداق بارز توهین به مردم ایران محسوب می‌شود و با این اعتبارمان همواره قوه قضائیه به موقع مجدانه وارد عمل شود.

پیرموذن اظهار داشت: دو مداح جوگیر مراسمات که گاهاً دین و اهل بیت دوستی شیعیان را فدای دنیا دیگران می‌کنند و اخیراً یکی از آنان درخصوص نحوه عمل نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی احتمالی رئیس‌جمهور به وزارت علوم ظالمانه فتوا صادر نموده است، بدانند که قاطبه نمایندگان عالم، ولایتی، مردمی و آزاداندیش مجلس نیک می‌دانند که بر صندلی‌هایی در مجلس تکیه زده‌اند که روزگاری محل جلوس مدرس‌ها بوده و خویشتن را بی‌نیاز از فتاوی اولتیماتوم‌های قیم‌مأبانه شما می‌بینند، لذا حریم جایگاه مقتدرانه مجلس را حفظ کنید و به منتخبین آگاه مردم و دلسوزان نظام بی‌مهری نکنید. نمایندگان به جغرافیای حقوق فرد و اجتماعی خود خوب احاطه دارند. آن سبو بشکست و آن را پیمانه ریخت.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون محیط زیست بیان کرد: سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهور با شناختی که از شخصیت جذاب و مفیدشان داریم با فداکاری، پاکدشتی، با خلوص و حسن نیت همکاری رئیس‌جمهور را پذیرفته‌اند، امیدوارم این چکیده‌های باکفایت و کاربلد معتدل و اهل مشورت مورد حمایت کامل همکاران گرامی قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در پایان خاطرنشان کرد: بی‌تردید تحقق حماسه اقتصادی، حل مشکلات بودجه‌ای، معضلات حاد زیست‌محیطی و نارسایی‌های معیشتی ملت و احقاق حقوق مسلم هسته‌ای و غیرهسته‌ای کشور با حمایت از رئیس جمهور و برنامه‌های دولت میسر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، صنایع ، معادن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار