فرماندار شهرستان سقز با اعلام این خبر گفت: تلاش در راستای راه اندازي واحدهاي بزرگ توليدي و ارزيابي واحدهاي موجود و رفع مشكلات و موانع آنان به جد در دستور كار قرار دارد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران سنندج ،فخري  با اشاره به سياست ارزشمند دولت تدبير و اميد در راستاي اشتغال و سرمايه گذاري، ايجاد اشتغال جديد و حفظ آن‌، حمايت از سرمايه گذاران و بخش هاي مختلف توليد را در شهرستان سقز از جمله موارد ديگري برشمرد كه مسئولان با جديت آنرا پگيري مي كنند.
وی از مديران ادارات و بانك ها و مديران صنايع توليدي سقز خواست تا تمام تلاش خود را برای تحقق حماسه اقتصادي به كار گیرند.
فرماندار شهرستان سقز در دست تدوین بودن سند راهبردی، ‌كاربردی و عملیاتی توسعه شهرستان را در راستای اشتغال زایی و سرمایه گذاری در شهرستان از اقداماتی برشمرد که باعث توسعه همه جانبه و پایدار و تسریع در این فرایند خواهد شد.
فرماندار در اين نشست از همكاري و تعامل بانك هاي شهرستان سقز تقدير کرد و افزود: تسهيل و تسريع در پرداخت تسهيلات از جمله مواردي بوده كه بانكها هميشه آنرا در دستور كار قرار داده اند.وي خطاب به مديران صنايع گفت: آموزش، ارتقاي سطح دانش‌، راه اندازي كارگاه های صنعتی و آموزش تكميل مهارت برای افزايش بهره وري بايستي همواره مد نظر قرار گيرد./ب
برچسب ها: تکمیل ، شهرک ، سقز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.