از سوی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد

مراسم جشن ازدواج 45 زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ارتش

مراسم جشن ازدواج 45 زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ارتش به مناسبت عید سعید غدیر خم از سوی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ مراسم جشن ازدواج 45 زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ارتش به مناسبت سالروز عید سعید غدیر خم و به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان، پایدار و آگاهانه و ترغیب دانشجویان به این سنت حسنه، به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این دانشگاه برگزار شد.
 
در این مراسم فرماندهان و مسئولان ستاد آجا، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش، حجت‌الاسلام و المسلمین "شاهمرادی" معاون فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی ارتش و خانواده‌های زوجین حضور داشتند.
 
سرهنگ "عبدی" معاون نظامی عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم پزشکی ارتش طی سخنانی در این مراسم گفت: تعداد زوج‌های دانشجویی که در این دانشگاه ازدواج کرده‌اند هرساله افزایش یافته و به ترتیب از تعداد 19 زوج به 25 و 28، 35 و امسال نیز به 45 زوج رسیده است.
 
همچنین، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی معاونت آموزش سازمان عقدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: جوانان عزیزی که ازدواج می‌کنند باید خانواده همسر خود را مانند خانواده خود بدانند و در کمال محبت به همسر خویش بکوشند.
 
گفتنك است، در مراسم امروز گروه‌های هنری مدعو به اجرای برنامه پرداختند و 45 زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ارتش عکس یادگاری انداختند.
 
شایان ذکر است که اینگونه مراسم در جهت تشویق جوانان به خصوص دانشجویان در راستای سیاست‌های فرهنگی سازمان عقیدتی_ سیاسی ارتش صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مراسم ، جشن ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار