سارقاني معتادي که هر روز اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو در محدوده منطقه مجديه تهران مي‌کردند، توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شدند

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در پی وصول گزارشاتی مبنی بر سرقت لوازم خودرو در محدوده مجیدیه تهران و با توجه به این که این موضوع باعث نارضایتی شهروندان گردیده بود رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران تخصصی کلانتری مجیدیه تهران قرار گرفت.

از آن جایی که در خلال بازجویی‌های پلیس و اطلاعاتی که از مال باختگان به دست آمده بود ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که مشخص شد سرقت لوازم توسط یک دستگاه پژو405 سفید رنگ به همراه سه سرنشین انجام می گرفته است با اطلاعات به دست آمده ماموران معاونت عملیاتی کلانتری طی بررسی و استعلام خودرو مالک آن را که فردی به نام مهدی ساکن یکی از خیابان های مجیدیه تهران بود شناسایی تا با در نظر گرفتن مسیر تردد خودرو و تحت نظر گرفتن مناطق مختلف توانستند طی یک اقدام ضربتی متهم را دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

متهم در کلانتری طی بازجویی های فنی ابتدا منکر سرقت شد ولی پس از رویارویی با تعدادی از مال باختگان که به کلانتری دعوت شده بودند مجبور به اعتراف گردید و بیان داشت که قبول دارم به اتفاق دو نفر از همدستانم به نام‌های علی و رسول اقدام به سرقت خودرو و لوازم خودرو می‌کرديم.

رئیس کلانتری 190 مجیدیه سرگرد سید مراد پیروزی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان به دلیل اعتیاد به مواد مخدر از نوع شیشه دست به سرقت می‌زدند و تا الان بیش از 50 مورد سرقت خودرو در داخل خودرو از متهمان کشف شده است.

گفتنی است در پایان بنا بر دستور قضایی برای تحقیقات بیشتر متهم نامبرده در اختیار کارگاهان پایگاه 4 پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار