تهيه‌كننده برنامه «فيتيله» از آغاز طرح ملي "گلستان علي (ع) "در روز عيد غدير در برنامه‌اش خبر داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران،عليرضا آقايي درخصوص اجرايي كردن اين طرح اعلام كرد: روز پنج‌شنبه - دوم آبان ماه - كه روز عيد غدير خم است، بناست كه در برنامه «فيتيله» طرحي با عنوان طرح ملي گلستان علي(ع) را كليد بزنيم. پيش از اين يك آيتم در برنامه با عنوان «فيتيله‌ي محبت» داشتيم كه طي دو سالي كه به روي‌ آنتن رفت مقبول مخاطبان قرار گرفت و به واسطه اين آيتم ما با طرحي به نام گلستان علي(ع) در مشهد آشنا شديم كه در اصل هدف اصلي اين طرح، ترويج به فكر هم بودن و به ويژه كمك به ايتام است .  
 
 
وي گفت: طرح ملي گلستان علي (ع) از روز عيد غدير در برنامه «فيتيله» اجرايي مي‌شود و تا روز ولادت حضرت علي (ع) در برنامه ادامه دارد .
 
 
تهيه‌كننده «فيتيله» با اشاره به طرح اجرايي گلستان علي(ع) تأكيد كرد: در واقع هدف از طرح چنين برنامه‌اي ترويج كمك‌ كردن به يكديگر و به فكر هم بودن است، به ويژه كمك به ايتام كه البته اين كمك‌ها فقط به ماديات مربوط نمي‌شود و گاهي مي‌توان در حد قدم برداشتن در كاري خير باشد . او اضافه كرد: در برنامه «فيتيله» در روز عيد غدير از مردم دعوت مي‌كنيم تا با طرح گلستان علي (ع) مشاركت كنند. در اين طرح قصد داريم از اين پس در 110 نقطه از كشور به يمن نام مبارك حضرت علي (ع)، 110 چراغ را روشن كنيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: برنامه ، فیتیله ، عید غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار