سرپرست تیم فوتبال فولاد گفت: تراکتوری ها حق اظهار نظر درباره بازیکنان ما را ندارند زيرا پریرا بازیکن ماست و ما باید در موردش تصمیم بگیریم.


ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  ؛درباره درخواست تراکتور ها مبنی بر اخراج پریرا گفت: پریرا بازیکن ماست و ما باید در موردش تصمیم بگیریم.

 زینی زاده بازیکنان خودش را اخراج کند اصلا مدیران تراکتور در حدی نیستند که بخواهند درباره ی حضور بازیکنان ما تصمیم بگیرند و نظر دهند.

 وی در خصوص داوران بازی ها نیز گفت:  اگر داوری در بازی های فوتبال مرتکب اشتباهی شود، این کمیته داوران است که باید درباره ی نحوه ی عملکرد  او نظر دهند و او را مورد ارزیابی قرار دهند.

 محرومیت یک داور را افراد صاحب نظر  در مسائل داوری تعیین می کنند نه مسئولان یک تیم .

وی در خصوص حضورشان در تبریز گفت: ما چهارشنبه شب به تبریز  رسیدیم و پنج شنبه زمین بازی را از خود تراکتور ی ها گرفته و مشغول  تمرین شدیم شرایط قبل از بازی بسیار خوب و مساعد بود من از آذرنیا به خاطر همکاری و میزبانی خوبش کمال تشکر  را دارم به همین دلیل ما نامه ای را برای تشکر از مسئولین تیم تراکتور، مردم خوب تبریز و نیروی انتظامی برای همکاری خوبشان تنظیم کرده ایم که حتماً به تیم تراکتور خواهیم داد.

ما قبل از بازی هیچ مصاحبه ای انجام نداده ایم و فقط مشغول به آماده سازی تیم بودیم و فرصتی برای جوسازی نداشتیم.من نمی دانم چرا مدیران و مسئولان تراکتور گفته اند کادر فنی تیم فوتبال فولاد قبل از بازی جوسازی کرده اند؟!
اگر فیلم و مدرکی علیه ما دارند بیاورند. این درست نیست که این گونه درباره ی ما صحبت کنند. ما برای تک تک تراکتوری ها احترام زیادی قائل هستیم.

وی درباره داور دیدار با استقلال گفت: برای قضاوت این بازی محسن ترکی را پیشنهاد داده اند اما هنوز او به طور قطعی حضورش را در این بازی اعلام نکرده است.
با اینکه در بازی های قبل این داور خیلی از موقعیت ها را به نفع تیم مقابل سوت می زد، اما اگر بازهم برای بازی ما انتخاب شود ما به جز اطاعت کار دیگری نخواهیم کرد و برای تمام نظرات او احترام قائل خواهیم بود.
وی در پایان گفت درباره ی پریرا گفت: هنوز حضور او در تیم برای بازی مقابل استقلال به طور قطعی مشخص نشده است.دهکرده ای به تهران آمده و پیگیر کارهای اوست و ما اعتراض خود را اعلام کرده ایم.
پس از بررسی های کمیته ی استیناف مشخص خواهد شد که جواز حضور در بازی بعد را خواهد گرفت یا نه.
پايان متن/مح

برچسب ها: سرپرست ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی راد
۱۱:۰۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
با توجه به توضیحات بازیکن تیم فولاد ( پریرا ) و عذرخواهی ایشان به نظر میاید مسئولین تیم تراکتور سازی بدنبال حاشیه سازی هستند. لطفا بحث را تمام کنید و نگذارید فرهنگ خوب و بخشش ایرانی لکه دار و خاطره بدی برای یک خارجی باشد.
آخرین اخبار