معاون فرهنگي و اجتماعي مترو تهران گفت: اين شركت با هدف بزرگداشت اعیاد مذهبی برنامه های متنوع و جذابی با عنوان "عید تا عید" را در بین شهروندان برگزار می نماید.

جعفرپور  در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر اهمیت ویژه عید غدیر، بر لزوم اجرای برنامه‌های محتوایی و متنوع برای تمامی اقشار مختلف مردم به منظور آشنایی هرچه بیشتر با ابعاد عید غدیر خم افزود: اعیاد سعید قربان و غدیر فرصت مناسبی است برای دلدادگان ولایت که با حضور در جشن‌ها و مراسم‌ گوناگون ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) نمایان سازند و به لطف خدا اين ظرفيت در مترو تهران فراهم شد تا به رغم مشغله هاي كاري و نيز كمبود زمان فراعت مردم بتوانيم لحظه هايي شاد و معنوي براي مردم عزيز فراهم سازيم.

وي به ظرفیت‌های مترو تهران در عرصه‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی اشاره وتصريح کرد: مترو تهران توان بالایی برای اجرای برنامه‌هایی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و مذهبی دارد و باید از تمامی این ظرفیت‌ها به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه ها و فعالیت ها بهره بگیریم.

جعفر پور گفت: جشن هاي عید تا عید به منظور ايجاد روحيه نشاط و شادابي در بين شهروندان با برنامه هاي متنوعي همچون اجرای موسیقی آئینی خراسانی،بوشهری،آذری، تئاتر مجسمه با موضوع آداب و سنت های غدیر، برپایی نمایشگاههای عکس و پوستر، اجرای سرود های دانش آموزی و نیز برنامه های متنوع دیگر در هفته عید قربان تا عید غدیر در ایستگاههای منتخب  برگزار می گردد.

وی در پایان ابراز امیدواری کردند به همت متولیان فرهنگی همواره اعیاد و مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی در جامعه ترویج یابد تا ارزش و برکات آن در جامعه خصوصاً میان جوانان نهادینه شود./
برچسب ها: مترو ، عید ، ایستگاه ، مذهبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار