مراسم اختتامیه دومين مجموعه جشنواره شکوفا با تجلیل از نخبگان محلی و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در سالن همايش‌هاي ساختمان کوثر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، در این مراسم که با حضور مسئولان شهرداری ، دبیران شورایاری و مدیران  محلات ، دبیران کانون های محلات سیزده گانه و جمعی از شهروندان برگزار شد ، با اهدای لوح تقدیر از نخبگان و برگزیدگان جشنواره شکوفا تجلیل به عمل آمد.
در ابتدای این مراسم «عباس رزاقی» ، معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه 13  با اشاره به رویکرد دومین مجموعه جشنواره شکوفا  در کشف استعداد های محلی گفت: این مجموعه جشنواره در رشته های وبلاگ نویسی ، رباتیک ، طراحی گرافیک ، موبایل ، بازی های رایانه ای ، رسانه های دیجیتال ، مهارت های نرم افزاری و...برگزار شد تا قابليت‌ها و استعدادهاي محلات  شناسايي و مورد استفاده قرار بگيرند.
وی افزود: خداوند منان اين توفيق را به ما داد که بتوانيم در سیزده محله منطقه ، در حوزه ای تی براي کودکان، نوجوانان، جوانان و کهنسالان برنامه‌هاي متعدد برگزار و گام هایی با راه اندازی ساب پرتال محلات و بروز رسانی آنها در خصوص بحث شهر و شهروند الکترونیک برداریم. و ما امروز گرد هم آمدیم  تا از فعالیت یکساله جوانان و نوجوانان  با تجلیل از برگزيدگان رشته های  مختلف جشنواره تقدير کنيم.
در ادامه سیرتی ، معاون فناوری اطلاعات اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران اجرای کامل جشنواره شکوفا را گامی در تحقق شهر و شهروند الکترونیک دانست و اظهار داشت: در قالب دومین مجموعه جشنواره شکوفا شهروندان توانستند در یک محیط مشارکتی فعال بوده و مهارت های عمومی فناوری اطلاعات را محک بزنند.
پخش کلیپ ، مدیحه سرایی صائب خراسانی ، اجرای گروه موسیقی سنتی آوای کهن از دیگر بخش های مراسم بود که بااستقبال شهروندان رو به رو شد./ل
برچسب ها: جشنواره ، شکوفا ، نخبگان ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار