مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان باید به جای جریمه هواداران پرسپولیس بروند سراغ پاک کردن فوتبال از فساد چراکه رفتارشان با آنچه در قانون است مغایرت دارد.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: زمانی که فوتبال کشورمان مشکل دارد باید تمام قواي خود را بگذارند تا فوتبال از فساد پاک شود اما به جای پاک کردن فوتبال از این افراد تنها به فکر جریمه کردن هواداران هستند و اصل مطلب را رها می کنند تا افکار منحرف شود. رویانیان هم از همین ناراحت شده و تصمیم به استعفا گرفت.  
 
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: باید دست مفسدان از فوتبال کشورمان قطع شود چراکه مردم تشنه فوتبال سالم هستند.
 
پنجعلی تصریح کرد: این سوال ذهن من را به خود مشغول کرده است که هواداران چه گناهی دارند که باید جریمه شوند. یک دفعه بیایند همه هواداران را جریمه کنند. من فکر می کنم کمیته انضباطی نباید این تصمیم را اتخاذ می کرد.
 
وي ادامه داد: ما قرار نیست به کسی تهمت بزنیم چراکه ما در صدد هستیم فساد را ریشه کن کنیم نمی خواهم شخص خاصی را نام ببرم اما از مسئولان تقاضا دارم قاطعانه با هر شخصی که دستش در فساد به هر نحوی آلوده شده برخورد کنند و هراسی از هیچ کسي نداشته باشند.
 
پنجعلی در خصوص جذب محسن مسلمان خاطرنشان کرد: من بعید می دانم که دایی بخواهد چند بازیکن را به دلیل جذب محسن مسلمان از دست دهد. اکنون زمان نتیجه گیری پرسپولیس است و بازیکنان فعلی این تیم هم عملکرد خوبی داشتند. البته مواردی وجود دارد که سرمربی باید نظر اصلی را بدهد به هر نحو دایی می داند که چه کاری باید انجام دهد.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار