عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزراي پيشنهادي دولت در جلسه كميسيون متبوعش گفت: نظر این کمیسیون درباره علی اصغر فانی مثبت است و احتمال رأی‌آوری وی وجود دارد.

"قاسم جعفری" نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات خانه ملت گفت: "سيدرضا صالحی‌امیری" وزیر پیشنهادی ورزش در جمع اعضاء كميسيون حاضر شد و برنامه‌هاي خود را براي اعضا تشريح كرد.
 
وي ادامه داد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بر اخلاق‌محوری در ورزش و توسعه ورش همگانی و پهلوانی تأکید داشت.
 
جعفري با بيان اينكه نمایندگان انتقاداتی به وزير پيشنهادي ورزش داشتند، تصريح كرد: نمايندگان نسبت به موضع‌گیری‌ها و سوابق وی به ویژه در فتنه 88 معترض بودند؛ البته انتقاد نمایندگان شامل همکاران و مشاوران آقای صالحی امیری نیز می‌شد.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اعضای کمیسیون آموزش از اظهارات وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان قانع نشدند.
 
وی با بيان اينكه "رضا فرجی‌دانا" وزیر پیشنهادی علوم نیز در جلسه امروز کمیسیون حاضر شد، اضافه كرد: برنامه‌های وي مطلوب بود و در مجموع نگاه کمیسیون این است که شاید فرجی دانا فرده ایده‌آلی نباشد اما احتمال رأی دادن به وی وجود دارد.
 
جعفری ادامه داد: رضا فرجی‌دانا در جمع اعضای کمیسیون به صراحت گفتند که رئیس‌جمهور سه بار به وی گفته است که آنچه برای ما مهم است آرامش در دانشگاه‌هاست.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور "علی‌اصغر فانی" وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه روز یکشنبه کمیسیون، بيان داشت: نمایندگان اظهارات  فانی در آن جلسه شنیدند و مواضع خود را اعلام کردند؛ نظر این کمیسیون درباره علی اصغر فانی مثبت است و احتمال رأی‌آوری وی وجود دارد.
 
 انتهاي پيام/
برچسب ها: آموزش ، وزرا ، پیشنهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار