هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا امشب در حساس ترین بازی خود پذیرای نبرد دو تیم مدعی آث میلان و بارسلونا است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) کار خود را در 4 گروه E،F،G،H‌ از سر می گیرد.

گروه E

شالکه- چلسی/بازل- استوانجارست
نبرد آبی های انگلیس و آلمان

مهم ترین بازی هفته سوم لیگ قهرمانان در گروه E  میان دو تیم آبی پوش آلمانی و انگلیسی انجام می شود، شالکه تاکنون در این گروه در هر دو بازی خود مقابل استوانجارست و بازل به پیروزی رسیده است و در بوندسلیگا با پیروزی مقابل برانشوانگ جایگاه پنجم جدول صعود کرده است. برابر چلسی ایی قرار می گیرد که بازی اولش را به بازل واگذار کرده اما در بازی دوم خود به جبران پرداخته و شکست سنگینی را به استوانجارست رومانی تحمیل کرده است و در لیگ پریچیر انگلیس نیز پس از پیروزی مقابل کاردیف در تعقیب صدرنشینی و تیم آرسنال است.

نبرد برای حضور در لیگ اروپا
بازل-استوارنجارست

دو تیم بازل و استوارنجارست در شرایطی به دیدار یکدیگر می روند که هفته گذشته لیگ قهرمانان را شکست سپری کرده اند و با وجود تیم های مدعی شالکه و چلسی احتمال حضور در مرحله بعد لیگ قهرمانان به عنوان تیم اول و دوم قدری دور از انتظار است و باید برای حضور در لیگ اروپا تلاش کنند.

گروه F

‌صدرنشین انگلیس به مصاف نایب قهرمان می رود
آرسنال- بورسیا دورتموند

تیم آرسنال که این روزها دوران طلایی خود را با ستاره آلمانی خود مسوت اوزیل سپری می کند و در جایگاه نخست لیگ برتر میان تیم های مدعی انگلیس سکنی گزیده است، امشب به مصاف بورسیا دورتموندی رود که نایب قهرمان دوره قبل لیگ قهرمانان را در کارنامه خود دارد و این هفته از بوندسلیگا را نیز با پیروزی مقابل هانوفر پشت سرگذاشته و در غیاب سرمربی محروم خود یورگن کلوپ به دنبال تکرار نوار پیروزی خود مقابل توپ چی های لندنی است.

مارسی –ناپولی

تیم ناپولی که هفته دوم لیگ قهرمانان را با شکست 2 بر صفر مقابل آرسنال پشت سرگذاشت هم اکنون دنبال این است که المپیک مارسی را که این تیم نیز این روزها دوران خوبی را هم سپری نمی کند و شکست های پی در پی فاصله این تیم را از صدر جدول زیاد کرده است شکست می دهد.

گروه G

پورتو – زنیت
استرادین – اتلتیکومادرید

تیم دوم شهر مادرید که این هفته مقابل رئتل هویداد متوقف شد و نوار پیروزی هایش پس از 8 بازی از هم گسست امشب در دیداری نه چندان سخت به مصاف استراوین اتریش خواهد رفت این تیم امیدوار است با پیروزی برای اتریشی ها بتواند صعود خود را مقتدرانه به عنوان صدر نشین گروه G مسجل کند.
پورتو پرتغال هم به دیدار زنیت روسیه می رود ، امیدوار است با پیروزی برای روس ها بتواند باخت هفته گذشته مقابل اتلتیکو مادرید را جبران کند و در غالب یک تیم مدعی ظاهر شود.

گروه H

میلان – بارسلونا
روسونری ها به دنبال انتقام از کاتالان ها

در یکی از مهم ترین بازی های امشب ، روسونری های میلان در سن سیر و میزبان کاتالان ها اسپانیایی هستند ، میلانی ها که عنوان پر افتخارترین تیم ایتالیایی را یدک می کشند در این هفته به پیروزی مقابل اودینزه دست یافتند در تلاش هستند که انتقام باخت 4 بر صفر دوره قبل را درنیوکپ در سن سیرو درمیان هجمه تماشاگران میلانی بگیرند.

بارسلونا نیز پس از 8 هفته پیروزی در لا لیگای اسپانیا در برابر اوساسونا به تساوی دست یافت و هم اکنون قصد دارد با حضور ستاره تیمش لیونل مسی که در بازی مقابل سلتیک غایب بود با یک پیروزی شیرین مقابل میلان این هفته را با کامیابی پشت سر بگذارد و وضیعت خود را  9با امتیاز به عنوان تیم صدر نشین تثبیت کند.

پایان متن/مح
برچسب ها: اروپا ، لیگ ، قهرمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار