فرشيد پارسيكيا، طراح گرافيك و پژوهشگر، در گفتگو با خبرنگار
حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: كتاب صدآگهي تبليغاتي مجموعهاي از آگهيهاي تبليغاتي دهه 20 تا دهه 50 است.
وي تصريح كرد: حدود 450 آگهي را انتخاب كردم و يكصد آگهي را براي انتشار در كتاب انتخاب شد.
پارسي كيا درباره دريافت مجوز اين آگهيها عنوان كرد: تمامي اين آگهيها با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي منتشر شده است.
وي اظهار داشت: يكي از طراحان فعال در ابتداي طراحي گرافيك استاد كامران كاتوزيان بود كه طرحهاي متفاوت را براي آگهيهاي تبليغاتي ارائه ميكرد.
پارسيكيا بيان كرد: بيشتر اين آگهيها از روزنامه كيهان و اطلاعات انتخاب شده است و يكي از ويژگيهاي اصلي اين كتاب در اين است كه تاكنون هيچ كتابي از آگهي تبليغاتي نداشتهايم وكتاب صدآگهي اولين كتابي است كه از آگهيهاي تبليغاتي منتشر شده است.
اين پژوهشگر خاطرنشان كرد: نمايشگاه صدآگهي تبليغاتي تا نهم آبان در خانه هنرمندان ايران ادامه دارد.
انتهاي پيام/