وکیل باشگاه پرسپولیس این روزها در حالی پرونده شکایت تیاگو فراگا از پرسپولیس در فیفا را پیگیری می کند که حالا خبر می رسد این پرونده بطور کلی مختومه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیاگو فراگا ابتدا برای دریافت مبالغی که مدعی بود طلب دارد به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد اما دفاعیه مطرح شده از سوی معاونت حقوقی باشگاه، کمیته انضباطی اعلام کرد تیاگو حتی چهار هزار دلار اضافه دریافت کرده است که باید آنرا برگرداند.

چندی پیش خبر رسید که تیاگو شکایت خود را به فیفا برده است و پرسپولیسی ها لایحه دفاعیه خود را هم ارسال کردند، اما نکته جالب توجه اینکه حالا می شنویم تیاگو قبلاً از این به C.A.S شکایت کرده بود.

بنابر ادعای مسئولان حقوقی پرسپولیس در آن شکایت هم پرسپولیس طرف برنده بود و جالب اینکه گفته می شود تیاگو به C.A.S اعلام نکرده بود که قبلاً از آن، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران درباره این پرونده رأی داده است. حالا هم بعید است به فیفا اعلام کرده باشد که قبل از این هم شکایت کرده. مسئولان پرسپولیس می گویند با توجه به اینکه C.A.S در این پرونده رأی داده است امکان طرح آن در فیفا وجود ندارد.

پايان متن/مح
برچسب ها: تیاگو ، پرسپولیس ، شکایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار