به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این برنامه که با قرائت قرآن کریم و پخش کلیپ آموزشی آغاز شد، مدیر 1888 به آموزش ارائه برخی نکات پیرامون ارسال گزارش مردمی به این سامانه از طریق پاورپوینت پرداخت.
محمدی با بیان اینکه نگاه مدیریت شهری در شهرداری تهران بر لزوم مشارکت شهروندان در امور اجرایی شهر تاکید دارد؛ گفت: سامانه 1888 به عنوان واسطه و پل ارتباطی در بین مردم و مدیریت شهری و نیز متولی انتقال پیامهای شهروندان به مدیران و کارشناسان شهرداری است.
وی افزود: مردم ضمن ارائه انتقاد، شکایت و یا تشکر از عملکرد شهرداری تهران در سامانه 1888،میتوانند برای انتقال پیشنهادات سازنده خود در خصوص حل مشکلات شهری گامی بلند بردارند.
شهردار ناحیه 4 و مدیر فضای سبز منطقه 11 هم به طور جداگانه به مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی ناظرین افتخاری 1888 پرداختند و به سوالات آنها پاسخ دادند./ف