سرپرست کمیته فوتسال پیش از دیدار ایران و آرژانتین از سری ر قابتهای جام جهانی کوچک(گرند پریکس) به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سیدرضا افتخاری-سرپرست کمیته فوتسال درباره آخرین وضعیت ملی پوشان گفت: بازیکنان کاملا آماده اند تا به مصاف آرژانتین بروند. خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم و آخرین تمرین تیم ملی شب گذشته زیر نظر کادر فنی برگزار شد.
وی افزود: در نشست هماهنگی مسئولین تیم ها که برگزار شد مقرر شد تا تیم ملی بامداد چهارشنبه با لباس یکدست قرمز به مصاف تیم آرژانتین برود.

افتخاری درباره آنالیز بازیهای آرژانتین گفت: تیم ملی آرژانتین دیدار دوستانه یا بازی نداشته که کادر فنی آنرا آنالیز کند اما تیم برزیل چند دیدار دوستانه پیش از رقابتهای گرند پریکس برگزار کرد که کادر فنی به همراه بازیکنان این دیدارها را از نزدیک نظاره و آنالیز کرده اند.

سرپرست کمیته فوتسال درباره بازیهای تدارکاتی که ملی پوشان پیش از آغاز رقابتهای گرند پریکس انجام داده اند، گفت: خوشبختانه سه بازی خیلی خوب برگزار شد که بازیکنان در هر سه بازی تیم برتر میدان بودند و به آمادگی خوبی رسیده اند ضمن اینکه تجربه فنی شان بیشتر از قبل شده و آمادگی خوبی دارند تا به مصاف تیم آرژانتین بروند.

وی در پایان گفت: این مسابقات زیر نظر فیفا برگزار می شود و امیدوار هستیم که تیم ملی در این رقابتها عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد.
 
پايان متن/زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار