سریع ترین اسمارت فون دنیا؟!

جنگ میان کمپانی های تولید کننده اسمارت فون در دنیا پایان ندارد و تمامی این شرکت ها به دنبال فروش بهتر در بازار می باشند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، هم اکنون بر روی پرچم دارهای مختلف اندرویدی سری 800 پردازنده های 4 هسته ای اسنپ دراگون ساخته کوالکام با قدرت 2 تا 2.3 گیگاهرتز قرار دارد، که قوی ترین پردازنده استفاده شده با معماری ARM در دنیا به شمار می رود، بر همین اساس وب سایت Which? اقدام به برگزاری آزمایشی برای مشخص کردن سریع ترین اسمارت فون جهان کرده است، در این آزمایش که در دو بخش تک هسته ای و چند هسته ای برگزار شد، نتایج زیر به دست آمده است.


در بخش تک هسته ای، اسمارت فون آیفون 5S اپل، با فاصله ی بسیار زیادی  ال جی G2 را جا گذاشت و به مقام اول دست یافت، در این آزمون گلکسی S4 سامسونگ، HTC One،  آیفون 5، گلکسی S4 مینی و HTC One مینی رتبه سوم تا هفتم را به دست آوردند.


در بخش تست چند هسته ای نیز بار دیگر آیفون 5S اپل  این بار با فاصله کمی نسبت به پرچمدار ال جی در جایگاه نخست قرار گرفت، این در حالی است که اسمارت فون جدید اپل از یک پردازنده ی 2 هسته ای باقدرت 1.3 گیگاهرتز استفاده می کند ولی محصولات ال جی، سامسونگ و HTC همگی از پردازنده های 4 هسته های با قدرت 2 گیگاهرتز و بیشتر استفاده می کنند و این مسئله نشان می دهد که همواره تعداد هسته ی بیشتر به معنی سرعت بالاتر نمی باشد. بر اساس این نتایج می توان گفت : هم اکنون اسمارت فون آیفون 5S اپل سریع ترین اسمارت فون دنیا است.
برچسب ها: اسمارت فون ، گوشی ، دنیا ، mobile
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار