سرمربی تیم فوتبال شاندیز در خصوص بازی جام حذفی با پرسپولیس گفت: شرایطمان خوب است، احتمال عدم حضور دایی روی بازی تأثیر منفی خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اکبر میثاقیان سرمربی تیم پدیده شاندیز مشهد در نشست خبري پيش از بازي با پرسپوليس در خصوص بازی تیمش در جام حذفی مقابل اين تيم گفت: بازی سختی فردا مقابل پرسپولیس خواهیم داشت و می خواهیم در این بازی شگفتی ساز شویم و افتخاری را برای تیم پدیده شاندیز کسب کنیم.

وی افزود: هدف ما از حضور در جام حذفی شگفتی سازي و صعود به مرحله بعد است و با تمام قوا در اين بازي خواهیم جنگید تا به آنچه استحقاق ماست دست یابیم.

ميثاقيان در خصوص شرایط جام حذفی اضافه کرد: جام حذفی شرایط خاص خود را دارد که اگر حتي يک بار بازنده شويم حذف خواهيم شد بنابراين مسلماً می آییم که مقابل پرسپپوليس نتیجه بگیریم.

سرمربي تيم دسته يکي پديده مشهد در خصوص تیمش تصریح کرد: خوشبختانه چه از لحاظ روحی، فکری و بدنی شرایطمان خوب است و مصدوم و محروم نداریم و سعی داریم با بازی خوب مقابل پرسپولیس جواب اعتماد مردم خوب مشهد را بدهیم.

ميثاقيان به احتمال عدم حضور دایی اشاره و عنوان کرد: علی دایی، ‌یکی از موفق ترین چهره ها، بازیکنان و مربیان لیگ برتر است و نبودش قطعاً تاثیر منفی خواهد داشت و تاثیر گذار خواهد بود چون حضور این افراد به فوتبال جذابیت فراوانر نزد هوادار می بخشد.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: پرسپولیس ، بازی ، شاندیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار