با آغاز رقابتهای گراند پریکس فوتسال در برزیل، تیم ملی کشورمان با ترکیبی جدید اولین محک جدی را برای خسوس در مصاف با قدرتهای برتر جهان رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هشتمین دوره مسابقات گرند پریکس فوتسال به میزبانی برزيل از امشب کار خود را آغاز خواهد کرد، این در حالی است که ایران بعد از اینکه تیم گیتی پسند از حضور بازیکنانش که پیش از این مهره های اصلی تیم ملی بودند، امتناع کرد با تیمی جوان به مصاف قدرتهای برتر جهان می رود.

هر چند خسوس در مصاحبه هایش  اعلام کرده بود که این تیم، تیم ایده آل وی نیست و روی مهره هایی که در مسابقات آسیایی و تورنمنت چین در اختیار داشت حساب کرده بود اما سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان چاره ای ندارد جز اینکه با همین تیم جوانش دست به کار بزرگی بزند.

بر اساس این گزارش ایران در گروه A این پیکارها با تیمهای برزیل، ژاپن و آرژانتین هم گروه مي باشد که گروه سرسختی است با این حال نه سرمربی و نه بازیکنان ایران هیچ کدام ناامید نبوده و گفته اند دست خالي برنمي گرديم.



از زمانی که خسوس مسئولیت هدایت تیم ملی کشورمان را بر عهده گرفت، فرصت روبه رو شدن با قدرت های جهان را نداشت اما وی آزمایش خود را در همان پیکارهای آسیایی هم پس داد و طعم شیرین پیروزی را بر خانواده فوتسال ایران چشاند، وی با در اختیار داشتن ستاره های تیم ملی پیش از این هیچ شکستی را در کارنامه خود ندارد اما مسابقات گرند پریکس و رویارویی با قدرتهای فوتسال جهان اولین محک جدی خسوس محسوب می شود و باید به انتظار بنشینیم تا ببینیم وی در شرایطی که گیتی پسندی ها در دقایق آخر تنهایش گذاشتند می تواند با تیم جدیدش نتیجه بگیرد و آیا افکار فنی وی توانایی مقابله با قدرت های برتر جهان را خواهد داشت؟

طبق برنامه اعلام شده در مسابقات گرند پریکس، آرژانتین اولین رقیب تیم جوان ایران است که در ساعت 2:45 دقیقه به وقت محلی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

با توجه به اینکه اکثر تیمهای شرکت کننده در مسابقات گرند پریکس به ویژه برزیل با چینشی جوان اعلام آمادگی کرده اند، ایران نیز امیدوار است از پس این مسابقات برآید.

البته 2 بازی دوستانه ای که با تیم های لیگ برتری برزیل و گواتمالا داشتیم نیز نوید این را می دهد که خسوس بتواند با همین ترکیب نتیجه بگیرد.

ایران روز پنجشنبه ساعت 4:30 دقیقه بامداد بازي با ژاپن را پیش رو دارد و سومین و حساس ترین مسابقه فوتسالیست های کشورمان نیز روز جمعه 1:15 بامداد در مصاف با برزیل رقم خواهد خورد.



لازم به ذکر است، با وجود تمام حاشیه های وجود آمده برای تیم ملی ایران و این که خسوس مجبور شد در دقایق آخر تیمش را تغییر بدهد برای فوتسالیست های کشورمان آرزوی موفقیت می کنیم، اگر آن ها در این پیکارها به نتیجه مطلوب برسند پاسخ محکمی خواهد بود به اظهارات کسانی که مدعی شده بودند خسوس در حد و اندازه های کشورمان نیست، خسوس در گرند پریکس خود را اثبات خواهد کرد .

برنامه مسابقات؛

سه شنبه 30 مهر

روسیه –گواتمالا  ساعت 20:45
پاراگوئه-صربستان ساعت 20:00

چهارشنبه يکم آبان

برزیل – ژاپن ساعت 1:15
ایران –آرژانتین ساعت 3:15
صربستان –گواتمالا ساعت 21:15
روسیه –پاراگوئه ساعت 23:30

پنجشنبه 2 آبان

برزیل – آرژانتین ساعت 1:30
ایران – ژاپن  ساعت 3:30
پاراگوئه –گواتمالا ساعت 20:15
روسیه – صربستان ساعت 22:30

جمعه 3 آبان

ایران – برزیل  ساعت 00:45
ژاپن – آرژانتین ساعت 2:45

شایان ذکر است، در مسابقات گرند پریکس 2008 و 2009 و در زمان سرمربیگری حسین شمس ایران با کسب عنوان، بهترین مقام ها را از آن خود کرده است، اما در سال های 2011 و 2012 نمایندگان فوتسال کشورمان به مقامی برتر از چهارمی دست نیافتند.

پايان متن/مح
برچسب ها: فوتسال ، خسوس ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار