رئيس حوزه هنري يزد از درخشش نمايش "كاريزما" در جشنواره تئاتر سوره ماه و راهيابي آن به جشنواره تئاتر فجر خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

يزد -: رئيس حوزه هنري يزد از درخشش نمايش "كاريزما" در جشنواره تئاتر سوره ماه و راهيابي آن به جشنواره تئاتر فجر خبر داد.

سيد ناصر امامي ميبدي اظهار داشت: بيست و دومين جشنواره سراسري تئاتر سوره ماه در حالي به كار خود پايان داد كه نمايش "کاریزما" از برگزيدگان اين جشنواره شناخته شد.

وي افزود: با درخشش اين تئاتر از استان يزد در بست و دومين جشنواره سراسري تئاتر سوره ماه، "كاريزما" به سي و دومين جشنواره تئاتر فجر راه يافت.

امامي ميبدي بيان كرد: مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه، عصر دوشنبه 29 مهر با حضور مسئولان حوزه هنري و هنرمندان برجسته كشور در تالار انديشه حوزه هنري تهران برگزار شد و كاريزما در آن به عنوان يكي از برترين ها انتخاب شده كه امر براي استان يزد افتخاري بزرگ است.

وي ادامه داد: ستاد برگزاری جشنواره و هیئت داوران از میان نمایش های به اجرا در آمده در دو بخش مسابقه و استعدادهای جوان، چهار نمایش از جمله "کاریزما" از استان یزد را بدون ذكر اولویت به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی کرد.
رئيس حوزه هنري يزد ادامه داد: نمایش های "آش سرخ پشت پا" از تهران، "تار شیشه ای" از خراسان رضوی و "جا مانده" از تهران دیگر آثار معرفی شده به جشنواره تئاتر فجر هستند.

بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه از 22 تا 29 مهرماه در حوزه هنری در تهران برگزار شد و مرحله منطقه اي اين جشنواره نيز شهريورماه امسال به ميزباني يزد برگزار شده بود./ز

برچسب ها: حوزه ، هنری ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.